بیکاری کارگران معدن صبانور بیجار تکذیب شد

بیکاری کارگران معدن صبانور بیجار تکذیب شد

دنیای معدن -روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بیکاری کارگران معدن این شرکت در معدن صبانور بیجار کردستان را تکذیب کرد.

این شرکت با صدور اطلاعیه ای ضمن کذب خواندن خبر یک خبرگزاری مبنی بر بیکاری 100 کارگر معدن صبا نور بیجار افزود: در ابتدای سال1396، با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری مرحله دوم کارخانه کنسانتره شهرک در استان کردستان افتتاح شده و در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال علاوه بر تثبیت اشتغال 190نفر در این معدن 70 نفر نیروی جوان دیگر نیز به مجموعه شرکت اضافه شده است.
این اطلاعیه می افزاید: در روزهای غم انگیز درگذشت جمعی از معدنکاران معدن گلستان و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به نظر می رسد استفاده از تیتر عوام فریبانه و انتشار این نوع اخبار کذب بیشتر به منظور استفاده سیاسی در فضای موجود بوده و نتیجه ای جز تشویش اذهان عمومی ندارد.
از این رو ضمن تکذیب خبر فوق به اطلاع می رساند همان گونه که بیان شد نه تنها هیچ کارگری در این مجموعه بیکار نشده است بلکه از ابتدای سال تا به امروز 70 نفر به مجموعه همکاران شرکت صبا نور اضافه شده اند.
معدن صبا نور بیجار ششم فروردین سال جاری همزمان با سفر رئیس جمهوری به کردستان به همراه یک واحد کنسانتره سنگ آهن دیگر در بیجار به بهره برداری رسید.
نخستین واحد صبانور نیز با ظرفیت 675 هزار تن در سال ظرفیت اسمی دارد با 581 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا