کجباف به ماین نیوز خبر داد:

معارفه مدیرعامل جدید ذوب آهن در هفته آینده

معارفه مدیرعامل جدید ذوب آهن در هفته آینده

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیر روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با اشاره به تغییر مدیرعامل این شرکت در روز جاری گفت: هنوز تاریخ دقیق برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید ذوب آهن اصفهان مشخص نشده است اما احتمالا هفته آینده این مراسم برگزار خواهد شد.

محمدرضا کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه امروز آقای احمد صادقی به عنوان مدیرعامل جدید ذوب آهن اصفهان انتخاب شد، گفت: آقای صادقی از سال 1369 تا 1376 به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در شرکت ذوب آهن اصفهان حضور داشته و آشنایی کامل را با مجموعه دارند.

او در پاسخ به این سوال که فضای کنونی حاکم بر ذوب آهن اصفهان بعد از تغییر مدیریت رخ داده چگونه است؟ گفت: فضای مثبتی بر مجموعه حاکم است و البته امیدواریم در شرایط خاصی که بر کل صنعت فولاد کشور حاکم است بتوانیم با مدیریت درست، این صنعت را به جلو ببریم.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان همچنین درباره سمت جدید اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل سابق ذوب آهن اصفهان نیز ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که در جلسه امروز صحبتی در این زمینه نشد.

کجباف همچنین درباره تاریخ بهره‌برداری از پروژه تولید ریل ملی ذوب آهن اصفهان نیز گفت: در آخرین مصاحبه آقای سعدمحمدی اعلام شد که این پروژه بین بهمن تا اسفند سال جاری و در صورت امکان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید. پیشرفت این پروژه هم به بیش از 80 درصد رسیده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا