مدیرعامل شرکت نفت ایرانول خبر داد:

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت نفت ایرانول با پتروناس مالزی

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت نفت ایرانول با پتروناس مالزی

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را حدود 5 درصد افزایش دادیم.


شرکت نفت ایرانول و پتروناس مالزی برای تولید مشترک روغن‌های موتوری، صنعتی و دریایی تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،  عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده شرکت پتروناس که به عنوان یکی از شرکت های برتر دنیا مطرح است، با انتقال دانش فنی و تکنولوژی در تولید انواع روانکارهای با کیفیت و استانداردهای جهانی با ایرانول همکاری می کند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را حدود 5 درصد افزایش دادیم.

اسحاقی ابراز امیدواری کرد با همکاری پتروناس بتوانیم علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی از خروج ارز جلوگیری کنیم و صادرات محصول نهایی را افزایش دهیم تا در راستای افزایش تولید و اشتغال گام برداریم .

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با اشاره به شکستن رکورد صادرات این شرکت در سال 95 گفت: مقدار صادرات محصول نهایی این شرکت در سال 95 نسبت به سال 94 افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با بازسازی کامل آبادان پس از 36 سال در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر تولید روغن الوند در این منطقه آغاز و آبادان به عنوان پایگاه صادراتی محصولات نهایی تبدیل و در راستای افزایش صادرات محصول نهایی اقدام خواهد شد .

اسحاقی بهره برداری از خط ریلی به منظور حمل محصولات صادراتی و تکمیل پایانه صادراتی ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن را از مهم‌ترین طرح های این شرکت دانست و گفت: امید است تا پایان سال جاری گام های جدی برای تولید و صادرات برداریم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا