با 120 عنوان کتاب صورت گرفت؛

حضور انتشارات بورس در30 امین نمایشگاه بین المللی کتاب

حضور انتشارات بورس در30 امین نمایشگاه بین المللی کتاب

انتشارات بورس با بیش از 120 عنوان کتاب در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد.

 

انتشارات بورس از 13 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری برای پنجمین سال متوالی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، انتشارت بورس تازه های نشر خود را به همراه کتب از پیش منتشر شده راهی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کرد.

انتشارات بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار و زیر نظر شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس فعالیت می کند و به عنوان ناشر مرجع کتب مالی، کتاب های بسیاری را در زمینه اقتصاد مالی و اسلامی، بازار سرمایه، حوزه مالی و سرمایه گذاری و حسابداری و حسابرسی به چاپ رسانده است.

انتشار کتب در زمینه دستاوردهای روز بازار سرمایه در ایران و جهان، با تاکید ویژه بر مباحث مالی اسلامی، انتشار کتب دانشگاهی در حوزه بازار سرمایه و تهیه، عرضه کتب آموزشی با هدف پاسخگویی به نیاز عموم جامعه و انتشار برخی منابع آزمون های بازار سرمایه از مهم ترین محورهای فعالیت نمایشگاه و فروشگاه انتشارات بورس است.

نمایشگاه و فروشگاه دائمی انتشارات بورس خردادماه سال گذشته با هدف تأمین و عرضه کتب مالی مورد نیاز گروه های مختلف جامعه متناسب با دستاوردهای روز بازار سرمایـه در ایران و جهان به طور رسمی راه اندازی شد.

خودآموز بورس، به قلم مجتبی فنایی، همه چیز درباره سهام نوشته مایکل سینسر و برگردان مهدی خادمی گراشی، الفبای بازار سرمایه، نگارش حمیدرضا ارباب، کانسلیم، روشی متفاوت برای کسب سود در بازار سهام، نوشته ویلیام جی اونیل از جمله پرفروش ترین کتب در حوزه عمومی بوده است. در حوزه کتب تخصصی فهم و تحلیل صورت های مالی، فلش کارت تحلیل تکنیکال و مدیریت سرمایه گذاری پرمخاطب ترین کتاب های انتشارات بورس در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب بوده است.

یادآوری می شود انتشارات بورس با رای کمیته علمی جشنواره انتخاب کتاب و ناشر برتر سال 1394 و بر اساس بررسی های میدانی، به دلیل انتخاب موضوعات بدیع و ارزشمند در حوزه نشر و عرضه بیش از 100 عنوان کتاب تخصصی مالی در جشنواره انتخاب کتاب و ناشر برتر سال 1394 برگزیده شد.

خاطرنشان می شود غرفه انتشارات بورس در محل نمایشگاه کتاب شهر آفتاب در سالن A3 عمومی، راهروی شماره یک، غرفه 35 واقع شده است.

"شهر آفتاب" برای دومین‌بار پس از سال‌ها برپایی نمایشگاه در مکان نمایشگاه بین‌المللی و مصلای امام خمینی میزبان کتاب‌دوستان است. در این دوره 135هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار غرفه‌های داخلی و خارجی قرار گرفته، دو هزار و 260 غرفه در این دوره راه‌اندازی شده است و یک هزار و 607 ناشر در نمایشگاه حضور دارند و در مجموع در بخش ناشران داخلی، 240 هزار عنوان کتاب به نمایش درخواهد آمد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا