امروز برگزار می شود:

نشست تخصصی بررسی روش های تامین مالی صنعت نفت از طریق بازار سرمایه

نشست تخصصی بررسی روش های تامین مالی صنعت نفت از طریق بازار سرمایه

بورس اوراق تهران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در کنار سایر ارکان بازار سرمایه شامل سازمان بورس، بورس کالا، فرابورس، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی از 16 الی 19 اردیبهشت ماه، روش های تامین مالی فعالیت های اقتصادی از طریق بورس تهران را پیش روی شرکت های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

 

امروز شنبه مورخ 16 اردیبهشت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، نشست تخصصی " بررسی روش های تامین مالی صنعت نفت از طریق بازار سرمایه " برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از روابط عمومی بورس تهران، در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، به منظور معرفی انواع روش های تامین مالی توسط بورس ها، نشست تخصصی " بررسی روش های تامین مالی صنعت نفت از طریق بازار سرمایه " امروز شنبه مورخ 16 اردیبهشت از ساعت 15 الی 17 در مرکز همایش های صدف واقع در سالن خلیج فارس برگزار شود.

لازم به ذکر است بورس اوراق تهران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در کنار سایر ارکان بازار سرمایه شامل سازمان بورس، بورس کالا، فرابورس، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی از 16 الی 19 اردیبهشت ماه، روش های تامین مالی فعالیت های اقتصادی از طریق بورس تهران را پیش روی شرکت های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

همچنین در این نمایشگاه غرفه بازار سرمایه با حضور فعال بورس تهران در سالن 5 میزبان کارآفرینان، فعالان اقتصادی و پژوهشگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خواهد بود و کارشناسان ناشران و پذیرش بورس تهران، انواع روش های تامین مالی از طریق بورس تهران را برای علاقه مندان تشریح خواهند کرد.

یادآوری می شود بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران از 16 الی 19 اردیبهشت 1396 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است و ساعت بازدید از 9 صبح الی 17 است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا