دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان مطرح کرد:

دستور رئیس مجلس برای اعزام یک هیئت ویژه از کمیسیون صنایع به محل حادثه معدن آزادشهر

دستور رئیس مجلس برای اعزام یک هیئت ویژه از کمیسیون صنایع به محل حادثه معدن آزادشهر

گروه معادن >زغال‌سنگ - نورقلی‌پور گفت: با دستور علی لاریجانی رئیس مجلس امروز یک هیئت ویژه از طرف کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر اعزام می‌شود تا از نزدیک حادثه را پیگیری کنند.

به گزارش ماین نیوز، امین نورقلی پور دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از معدنکاران در این حادثه اظهار کرد: دیروز پس از مطلع شدن از حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر با تصمیم مجمع نمایندگان استان گلستان به عنوان دبیر مجمع به محل حادثه اعزام شدم تا از نزدیک بر عملیات امدادرسانی نظارت کنم و پیگیری‌های مقتضی را صورت دهم.

نور قلی‌پور ادامه داد: علاوه بر بنده، آقایان علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر در مجلس و طیار نماینده مردم گنبدکاووس نیز در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ یورت آزادشهر حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین استان گلستان، گفت: امروز قبل از ظهر جلسه شورای تامین استان گلستان با حضور آقایان ربیعی و نعمت‌زاده وزرای کار و صنعت به منظور بررسی ابعاد و علل حادثه انفجار دیروز معدن زغال سنگ آزادشهر برگزار می‌شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: با دستور علی لاریجانی رئیس مجلس امروز یک هیئت ویژه از طرف کمیسیون صنایع و معادن مجلس به محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر اعزام می شود تا از نزدیک حادثه را پیگیری کنند.

نورقلی‌پور با اشاره به کمبود تجهیزات ایمنی در معادن زغال سنگ کشور گفت: فقدان و کمبود تجهیزات ایمنی، خطر بالقوه‌ای است که 21 معدن استان گلستان را تهدید می‌کند و با توجه به اینکه تامین و تجهیز معادن زغال سنگ به امکانات ایمنی هزینه بالایی را می‌طلبد این امر از توان پیمانکاران داخلی خارج است و نیاز به یک سرمایه گذاری کلان دارد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا