بیش از ۱۲ هزارتن محصول شیمیایی معامله شد؛

رقابت برای ۷ کالا

رقابت برای ۷ کالا

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالا به ۱۲ هزار و ۲۹۴ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۲ هزار و ۷۰۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۷۷ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی؛ اسیدترفتالیک، کریستال ملامین، دی اتیل هگزانول، منومر وینیل استات، استایرن منومر، دی اتیلن گلایکول و ایزوبوتانول با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با عرضه ۱۱۰ تنی به میزان ۱۲۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۶ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم ۱۱۰۰ تن عرضه و ۱۷۷۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۰۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۵ تومان بود.

منومر وینیل استات این مجتمع هم با عرضه ۵۵۰ تن ۲۲۹۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۸۶۱ تومان بود.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با عرضه ۲۰۰ تنی ۲۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۹۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۳۰ تومان رقم خورد.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با عرضه ۴۰۰۸ تن ۹۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار  و ۴۷۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۸۶ تومان بود.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم با عرضه  ۱۱۰ تنی ۱۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۳۰ تومان بود. معامله گران این کالا را با نرخ ۲ هزار و ۳۷۶ تومان خریداری کردند. دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم وارد سیستم مچینگ شدند.

در همین حال در گروه محصولات شیمیایی اسیداستیک پتروشیمی فن آوران و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا