در مشهد افتتاح شد؛

تالار اختصاصی معاملات سهام کارگزاری بانک پاسارگاد

تالار اختصاصی معاملات سهام کارگزاری بانک پاسارگاد

در این تالار تلاش شده تا امکانات لازم در فضایی مناسب برای سرمایه‎گذاران اعم از سیستم آنلاین و متصل به معاملات جهت پی‎گیری بازار و خدمات‎رسانی مطلوبتر به سهامداران ارایه شود.

 

مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد از گشایش تالار اختصاصی شهر مشهد خبر داد و اعلام کرد: در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مشتریان در استان خراسان رضوی این تالار اختصاصی به بهرهبرداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمد عابد، با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که فعالیت اصلی کارگزاران بورس، طراحی و استفاده از ابزارها برای توسعه بازار سرمایه است، کارگزاری بانک پاسارگاد نسبت به راه‌اندازی تالار اختصاصی جدیدی در شهر مشهد اقدام کرده و این تالار بهمنظور تکریم مشتریان این کارگزاری افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به برنامههای توسعه‌ای این کارگزاری، گسترش تالارهای اختصاصی یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های پیش‏روی بوده و در تلاشیم با ایجاد فضای مناسب فیزیکی، نهایت امکانات را در اختیار سرمایهگذارانی که همچنان فرهنگ حضور در تالار را مدنظر دارند، قرار دهیم.

مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد ادامه داد: در این تالار تلاش شده تا امکانات لازم در فضایی مناسب برای سرمایهگذاران اعم از سیستم آنلاین و متصل به معاملات جهت پیگیری بازار و خدماترسانی مطلوبتر به سهامداران ارایه شود. همچنین در این تالار اختصاصی مجموعهای از متخصصان بازارسرمایه، تلاش خواهند کرد تا خدماتی را در اختیار سرمایهگذاران قرار دهند.

وی تصریح کرد: یکی از محاسن بازارسرمایه برای سرمایه‌گذاران و فعالان آن دسترسی راحت به این بازار است که با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی این تالار در جنب ایستگاه قائم متروی مشهد، به نیاز مشتریان این شهر در کمترین زمان ممکن و به سهولت هر چه تمام پاسخ داده میشود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا