بازار صادرات بیلت ایران

بازار صادرات بیلت ایران

دنیای معدن -چند هفته گذشته صادر کننده های بیلت ایران علی رغم وجود تقاضا در خاور میانه و خاور دور، در بازار صادرات خیلی محتاط بودند چرا که روند نزولی حاکم بود. به گزارش ایفنا، یک عرضه کننده نیز در قیمت پایینی در تناژ بالا فروش داشت. ذوب آهن اصفهان چندین قرارداد در 370 تا 375 دلارهر تن فوب نهایی نمود که نسبت به معاملات اوایل آوریل 10 دلار افت داشت. اخیرا بیلت سی آی اس نیز تا 20 دلار افت داشته که عرضه کننده های ایرانی را واداشت تخفیف بدهند. 50 هزار تن بیلت ایران به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و اردن و 10 هزار تن به جنوب شرق آسیا صادر شد. از طرفی فولاد خوزستان که تولیدات ماه می را پیش فروش کرده بود اخیرا فعالیتی نداشت و پیش فروش ماه ژوئن جدیدا آغاز شده است. فولاد کاوه جنوب نیز در 375 دلار عرضه داشت ولی به قرارداد منتهی نشد. حال به دنبال 385 دلار هر تن فوب است. ولی با توجه به جو منفی بازار شاید رسیدن به این قیمت ممکن نباشد. منبع:metal expertایفنا

ذوب آهن اصفهان چندین قرارداد در 370 تا 375 دلارهر تن فوب نهایی نمود که نسبت به معاملات اوایل آوریل 10 دلار افت داشت. اخیرا بیلت سی آی اس نیز تا 20 دلار افت داشته که عرضه کننده های ایرانی را واداشت تخفیف بدهند. 50 هزار تن بیلت ایران به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و اردن و 10 هزار تن به جنوب شرق آسیا صادر شد.

از طرفی فولاد خوزستان که تولیدات ماه می را پیش فروش کرده بود اخیرا فعالیتی نداشت و پیش فروش ماه ژوئن جدیدا آغاز شده است.

فولاد کاوه جنوب نیز در 375 دلار عرضه داشت ولی به قرارداد منتهی نشد. حال به دنبال 385 دلار هر تن فوب است. ولی با توجه به جو منفی بازار شاید رسیدن به این قیمت ممکن نباشد.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا