در معاملات روز دوشنبه ثبت شد؛

شاخص در مرز 80 هزار واحد

شاخص در مرز 80 هزار واحد

امروز خدمات انفورماتیک ، بانک ملت، ارتباطات سیار و بانک تجارت با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند. در مقابل نمادهای پتروشیمی مبین، پالایش نفت اصفهان و سایپا با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

 

در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل بورس بازهم صعودی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل بورس 41 واحد بالا رفت .

گفتنی است در معاملات امروز بیش از یک هزار و 561 میلیون برگه سهم و حق تقدم در بازار دست به دست شد که ارزش این مبادلات بیش از 2 هزار و 512 میلیارد ریال بود که در 73 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

شاخص کل در معاملات روز دوشنبه 41 واحد رشد کرد و به 79 هزار و 826 رسید.

همچنین امروز شاخص بازار اول 84 واحد بالا رفت و شاخص بازار دوم 223 واحد افت را به ثبت رساند.

گفتنی است امروز خدمات انفورماتیک ، بانک ملت، ارتباطات سیار و بانک تجارت با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند. در مقابل نمادهای پتروشیمی مبین، پالایش نفت اصفهان و سایپا با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

همچنین امروز گروه های خودرو، فرآورده های نفتی و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های بازار قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای شهد ایران، قند نیشابور، نصیر ماشین، کاغذسازی کاوه، شهد، افست و نورد و قطعات فولادی بود.

در مقابل نمادهای لامپ پارس پهاب، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، سایپا دیزل، صنایع جوشکاب یزد، کویر تایر، سرمایه گذاری ملت و پگاه آذربایجان غربی با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

در جریان داد و ستدهای امروز سرمایه گذاران برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام افست، قند اصفهان، واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر، کیان، سهام شهد و اوراق صکوک سایپا بیشترین تقاضای خرید را ثبت کردند.

در مقابل گروهی دیگر برای خروج از سهام پارس خودرو، واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر ، اوراق مشارکت ملی نفت ایران، سهام سایپا دیزل، اوراق صکوک ساخت توسعه ملی، سهم فولاد خراسان و اوراق مشارکت کارکنان نفت بیشترین عرضه ها و سنگین ترین صف های فروش را تشکیل دادند.

در پایان معاملات امروز بانک تجارت با معامله 450 میلیون سهم به ارزش 303 میلایرد ریال در نماد معامله بلوکی ، بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا