آیا صدای قدم‌های مایکروسافت نزدیک شده است؟

آیا صدای قدم‌های مایکروسافت نزدیک شده است؟

صحبت بسیار هیجان انگیز مدیر فروش جهانی مایکروسافت ؛ آیا صدای قدم‌های مایکروسافت نزدیک شده است؟

 

توماس مدنی، مدیر فروش جهانی مایکروسافت در گزارش سفر خود پس از برگشت از سفر به خاورمیانه در صفحه شخصی خود نوشت؛ در این سفر به سراغ تهران و دوبی رفتم. بازار ایران تا 2 الی 6 ماه دیگر بازخواهد شد. به دنبال یادگیری مهارت فارسی و زبان بازار ایران هستم.
بدون شک بازار بزرگ ایران را نمی‌توان انکار کرد. اگر کمی واقع‌بین باشیم متوجه می‌شویم که دلایل زیادی وجود دارد که فعلاً بازار ایران خوابی زمستانی را تجربه می‌کند. این خواب زمستانی با تلاش مسولین و ایجاد روابط بین المللی در کنار برداشته شدن تحریم‌های چندساله اعمال‌شده، موقعیت مناسبی را برای شرکت‌های بزرگ فراهم خواهد کرد.
Thomas madani به‌عنوان مدید فروش جهانی مایکروسافت صحبت‌هایی در پی سفر کاری خود به ایران داشته است. این بسیار عالی است. با این حساب می‌توانید متوجه شویم همه واسطه‌های ایرانی و شرکت‌های الکی تأسیس شده برچیده خواهد شد و مایکروسافت قصد دارد به‌صورت مستقیم وارد بازار ایران شود زیرا یادگیری زبان فارسی و نکات بازاری غیرازاین مورد گویای صحبت دیگری نیست! و بازهم خوشحال هستیم زیرا ورود مایکروسافت و ایجاد استور های اختصاصی در ایران باعث ورود دیگر شرکت‌های بزرگ نیز می‌شود. این صحبت به‌صورت رسمی بیان‌شده است و نمی‌توان شکی را در آن ایجاد کرد. منتظر خبرهای خوب دیگری نیز هستیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا