بر کدال نشست؛

عملکرد شش ماهه "ثنوسا"

عملکرد شش ماهه

شرکت نوسازی و ساختمان تهران طی دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1396 با اختصاص 204 ریال زیان به ازای هر سهم معادل 44 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 

شرکت نوسازی و ساختمان تهران پیش بینی درآمد دوره 6 ماهه منتهی به 30 اسفند 1395 را با سرمایه 750 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت نوسازی و ساختمان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 را مبلغ 467 ریال زیان برآورد و اعلام کرد طی دوره شش ماهه نخست سال با اختصاص 204 ریال زیان به ازای هر سهم معادل 44 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

"ثنوسا" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه پیشین به شرح زیر اعلام کرد:

تغییرات در درآمد سرمایه گذاری ها به دلیل تعدیل عمده در پیش بینی سود سهام بانک اقتصادنوین از 311 ریال به یک ریال است.

تغییرات در فروش و بهای تمام شده پروژه ها به جهت پیش بینی فروش طی دوره به میزان 800 متر مریع پروژه ظفر و به روز آوری کردن بهای تمام شده و برآورد تکمیل پروژه ظفر طی دوره مورد گزارش تا  100 درصد پیشرفت فیزیکی است.

با توجه به تغییر هزینه های عمومی و اداری سال مالی 31 شهریور ماه 95 هزینه های عمومی و اداری مندرج در بودجه ای حسابرسی شده سال مالی 31 شهریور 96 نیز (به نسبت 20 درصد هزینه های عمومی و اداری سال مالی 96) تغییر کرده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا