دبیر: در شورا برای کسی فرش قرمز پهن نشده

"شرکت مترو دارای ابهامات مالی است"

علیرضا دبیر در تذکر پیش از دستور خود در دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این روزها بر حسابرسان شورا فشار می‌آورند؛ گفت: ما حسابرسان را در سال 92 از میان افرادی که گرید داشتند انتخاب کرده و با 30 رای حسابرسان انتخاب شدند و ما حرف آنها را قبول داریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال شفافیت هستیم؛ اضافه کرد: من به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه وظیفه دارم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، وی از جامعه حسابرسان کشور خواست از کیان حسابرسان دفاع شود و اینطور نباشد که هر دستگاهی که پول و زور دارد هر کاری بخواهد انجام دهد.

دبیر در ادامه با اشاره به سخنان روز گذشته مدیرعامل شرکت مترو گفت: هرکس از دوستان در شهرداری نمی‌تواند با شورا کار کند برود. ما اینجا برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: 10 بند از حسابرسی این شرکت را که دچار ابهامات مالی است؛ درآورده‌اند که تنها به یک بند که مربوط به ریز قراردادها با پیمانکاران بوده و رقمش معادل 3هزار میلیارد است؛ اشاره می‌کنم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به درویش مدیرعامل شرکت مترو گفت: به شورا احترام بگذارید، مردم به شورا رای داده‌اند که به این امور بپردازد.

وی با اشاره به تپه‌های عباس‌آباد گفت: این زمین‌ها به شخص حقوقی خصوصی فروخته شده است و باید مشخص شود کدام مزایده این زمین‌ها زیر یک و نیم میلیون به فروش رفته است؟

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا