پتروشیمی آبادان در انتظار تامین مالی ۲۵۰ میلیارد ریالی؛

نگاهی به جزییات عرضه نوبت دوم اوراق سلف پی وی سی

نگاهی به جزییات عرضه نوبت دوم اوراق سلف پی وی سی

مرحله دوم عرضه اوراق سلف موازی استاندارد پی وی سی شرکت پتروشیمی آبادان به ارزش ۲۵ میلیارد تومان، شنبه ۲۳ آبان ماه دربورس کالای ایران صورت می گیرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» دومین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد پی وی سی آبادان به روش عرضه گسترده با قیمت ثابت تا سقف ۹.۷۵۳ تن و با قیمت ۲۵.۶۳۴ ریال به ازای هر کیلوگرم (۱۲.۸۱۷.۰۰۰) ریال به ازای هر قرارداد، از طریق شبکه کارگزاران بورس کالای ایران در روز شنبه ۲۳ آبان ماه انجام خواهد شد. گفتنی است با توجه به کاهش میانگین قیمتی پی وی سی S۶۵ طی هفته گذشته در بازارهای جهانی و همچنین بورس کالای ایران، قیمت این محصول نسبت به مرحله نخست انتشار اوراق سلف کمی کاهش یافته است.  همچنین معاملات ثانویه آن نیز از تاریخ ۷ تا ۲۳ آذرماه ادامه خواهد داشت. سود این اوراق در سررسید ۲۴ تا ۲۷/۵ درصد و همچنین سود روزشمار آن ۲۳ درصد خواهد بود.

بنابراین گزارش، اولین عرضه اوراق سلف پی وی سی آبادان در تاریخ نهم آبان ماه به روش عرضه گسترده با قیمت ثابت تا سقف ۹ هزار و ۵۰۰ تن و با قیمت ۲۶۳۱۶ ریال به ازای هر کیلوگرم ۱۳٫۱۵۸٫۰۰۰ ریال به ازای هر قرارداد مورد معامله قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا