هوش تجاری، راهکاری برای هوشمندسازی کسب و کارهای مالی

هوش تجاری، راهکاری برای هوشمندسازی کسب و کارهای مالی

با استقرار این سامانه در کارگزاری‌ها، مدیران کارگزاری‌ها می‌توانند وضعیت 100 شاخص کلیدی عملکردی(KPI ) خود را به تفکیک حوزه های عملکردی مختلف در لحظه و به راحتی پایش و مدیریت کنند.

شرکت داده پردازان تدبیر سرمایه (داتکس) از راهکار هوش تجاری خود با نام DatX Business Intelligence Solution(DBIS) رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، هوش تجاری، راهکاری جامع و یکپارچه برای هوشمندسازی  کسب‌وکارهای فعال حوزه مالی است و به ویژه در کارگزاری ‌های بورسی قابل استفاده است. با استقرار این سامانه در کارگزاری‌ها، مدیران کارگزاری‌ها می‌توانند وضعیت 100 شاخص کلیدی عملکردی(KPI ) خود را به تفکیک حوزه های عملکردی مختلف در لحظه و به راحتی پایش و مدیریت کنند.

بر اساس این گزارش، با استفاده از این سامانه هوشمند امکان مدیریت بهینه‌ منابع و جریان های درآمدی کارگزاری ها به صورت متمرکز و با قابلیت‌ های تحلیل و پیش‌بینی فراهم می شود.

این در حالی است که بالغ بر 10۰ شاخص تحلیلی در حوزه‌های مختلف کارگزاری توسط این سامانه بررسی، به روزرسانی و نمایش داده می‌شود، همچنین هدف از اجرای این راهکار دسترسی سریع و به موقع کارگزاری‌ها به داده ها و اطلاعات جهت تصمیم گیری در سطوح مختلف مدیریتی در قالب داشبوردهای مدیریتی و به شکل گرافیکی و کاربرپسند است.

گفتنی است نسخه پیشرفته این راهکار مجهز به فناوری های منجله داده کاوی است که به دنبال استخراج الگوهای پنهان در مجموعه داده ها است.

از ویژگی های این سامانه می توان به دسترسی سریع و آسان به داده‌ها و تحلیل‌ها (بدون واسطه)، استقلال از هر گونه ابزار یا سیستم عامل و مهارت خاص و سرعت بالای  تصمیم‌گیری و اجرا اشاره داشت.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا