در تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت برای ۴ محصول شیمیایی

رقابت برای ۴ محصول شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۷ هزار و ۵۰۳ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۶ هزار و ۶۴۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، کریستال ملامین، دی اتیل هگزانول، منومر وینیل استات و ایزوبوتانول با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۵۵۰ تن ۲۵۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۱ تومان رقم خورد. این کالا به صورت سلف عرضه شد.

ایزوبوتانول این مجتمع هم با ۵۵۰ تن عرضه به میزان ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۶۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۳۸۳ تومان بود.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با عرضه ۲۵۰ تنی به میزان ۳۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۸۸۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۸۵ تومان بود.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰۰ تنی به میزان ۱۷۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۱۹۶ تومان بود، معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۹۷۳ تومان خریداری کردند.

در همین حال اسیداستیک فن آوران با قیمت پایه یک هزار و ۳۶۶ تومان و با حجم ۸۵۱ تن فروخته شد. منواتیلن گلایکول مارون و مروارید با قیمت پایه ۲ هزار و ۲۸۸ تومان معامله و بخشی از عرضه آن نیز وارد سیستم مچینگ شد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با رقابت اندک توسط معامله گران خریداری شد، به طوری که قیمت پایه آن ۲ هزار و ۳۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۳۴۳ تومان رقم خورد. دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید هم با نرخ پایه داد و ستد شد. مابقی محصولات عرضه شده نیز با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا