پاسخ وزیر نفت در خصوص واردات لوله های بدون درز

پاسخ وزیر نفت در خصوص واردات لوله های بدون درز

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی سئوال نماینده مردم اسفراین از وزیر نفت در خصوص خرید خارجی لوله های بدون درز در صنعت نفت، نیازمند کار کارشناسی بیشتر تشخیص داده شد.

 

سعید باستانی در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه ابتدا سئوال هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین از بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در خصوص خرید خارجی لوله های بدون درز در صنعت نفت با وجود تولید مشابه آن در داخل کشور مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: وزیر نفت درپاسخ به این سئوال به این نکته اشاره کرد که این اقدام با توجه به برگزاری مناقصه صورت گرفته و شرکت هایی که از آن ها خرید صورت گرفته با توجه به قیمت پائین تری که پیشنهاد داده بودند در مناقصه برنده شدند چراکه قیمت داخلی حدود ۱/۵ برابر قیمت خارجی اعلام شده بود.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نهایت در این جلسه مقرر شد که ظرف دو هفته آینده کار کارشناسی بیشتر روی این سئوال صورت گرفته و مجددا در کمیسیون مطرح شود تا مشخص شود نماینده سئوال کننده قانع شده و یا قانع نشده و سئوال به صحن ارجاع شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا