امروز صورت گرفت؛

نقل و انتقال 461 میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران/ بازگشایی دو نماد در بازار سهام

نقل و انتقال 461 میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران/ بازگشایی دو نماد در بازار سهام

در جریان بازار امروز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه بازارهای اول و دوم میزبان نقل و انتقال افزون بر 266 میلیون سهم به ارزش 636 میلیارد ریال بود. بالاترین حجم معاملات در حالی به نماد «ذوب» تعلق گرفت که نماد «غگلپا» بیشترین ارزش جابه‌جایی سهام را از آن خود کرد.


فرابورس ایران معاملات روز جاری را در حالی پشت سر گذاشت که پس از وقفه یک روزه آیفکس سبزپوش شد و در بازارها معامله 461 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک‌هزار و 928 میلیارد ریال مشاهده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، در جریان بازار امروز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه بازارهای اول و دوم میزبان نقل و انتقال افزون بر 266 میلیون سهم به ارزش 636 میلیارد ریال بود. بالاترین حجم معاملات در حالی به نماد «ذوب» تعلق گرفت که نماد «غگلپا» بیشترین ارزش جابه‌جایی سهام را از آن خود کرد.

در همین حال شاخص کل فرابورس با رشد 1.4 واحدی همراه شد تا به این ترتیب آیفکس در ارتفاع 913 واحدی بایستد. عمده تاثیر مثبت بر آیفکس از جانب نماد «زاگرس» رقم خورد و نمادهای «دماوند»، «اپرداز» و «ذوب» سه نماد دیگری بودند که تا سطح 0.5 واحد تاثیر مثبت بر نماگر بازار فرابورس داشتند.

در جریان بازار همچنین نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد شرکت آتیه داده‌پرداز، پس از ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص پیش‌بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی شدند.

در تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد نقل و انتقال 70 هزار ورقه به ارزش 50 میلیارد ریال بودیم که قیمت این اوراق در بازه 525 تا 717 هزار ریال دادوستد شد.

بازار اوراق با درآمد ثابت نیز معاملات روز جاری را با نقل و انتقال نزدیک یه یک میلیون ورقه به ارزش افزون بر 936 میلیارد ریال پشت سر گذاشت. اوراق اجاره پارس سه ماهه بالاترین حجم و ارزش معاملات را در این بازار در اختیار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا