بر کدال نشست؛

عملکرد سه ماهه نخست "ولغدر"

عملکرد سه ماهه نخست

شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره سه ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 به صورت حسابرسی نشده مبلغ 16 میلیارد و 342 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 31 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 41 درصد افزایش را نشان می دهد.


شرکت لیزینگ خودرو غدیر صورت های مالی سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه 530 میلیارد ریال منتشر کرد
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت لیزینگ خودرو غدیر در دوره سه ماهه یاد شده مبلغ 10 میلیارد و 302 میلیون ریال درآمد حاصل از عملیات لیزینگ داشت.

از درآمد این شرکت هزینه تامین منابع مالی عملیات لیزینگ کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 10 میلیارد و 302 میلیون ریال رسید.

 از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای ی عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره به مبلغ پنج میلیارد و 317 میلیون ریال محاسبه شد.

به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای متفرقه اضافه شد و با کسر مالیات از آن سود خالص دوره به مبلغ 16 میلیارد و 342 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 31 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 41 درصد افزایش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 105 میلیارد و 854 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای "ولغدر" منظور شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا