مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها به بورس پرس خبر داد:

زمان تقریبی از سرگیری عرضه های اولیه + چند برنامه اصلی سال ۹۶

زمان تقریبی از سرگیری عرضه های اولیه + چند برنامه اصلی سال ۹۶

مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها با بیان زمان تقریبی از سرگیری عرضه های اولیه در سال جدید، چند برنامه اصلی سال جاری این حوزه نهاد ناظر را اعلام کرد.

محسن خدا بخش در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در پاسخ به این سئوال که با توجه به بهبود وضعیت بازار در ماه اول سال جاری و اعلام برخی کارگزاران مبنی بر ورود نقدینگی جدید، چه زمانی عرضه اولیه سهام شرکت های جدید (که از 26 بهمن سال با لغو عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا شروع شده) از سر گرفته می شود؟ اظهار داشت: این موضوع بستگی به وضعیت بازار دارد.

وی ادامه داد: تثبیت ورود سرمایه های جدید به بازار سرمایه یا احتمال کاهش نرخ سود بانکی و اوراق سر رسید، می تواند زمینه ساز مناسبی بر تقویت بازار و بهبود شرایط باشد. با این اوصاف در صورت کشش بازار و با هماهنگی های لازم ، از ماه آینده عرضه های اولیه سهام شرکت ها آغاز خواهد شد.

خدابخش برنامه اصلی سال جاری این حوزه نهاد ناظر را نظارت همه جانبه بر بازارها و بورس ها، توسعه و بررسی نیازمندی های بازار و راه اندازی صندوق های کالایی و یا صندوق بخشی، فعالیت حرفه ایی صندوق تثبیت بازار مخصوصا" در شرایط سخت، نظامند کردن باز و بستن نمادها اعلام کرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا