مجوز سرمایه گذاری خارجی سال 95 در یزد معادل یکسال بودجه عمرانی استان بود

مجوز سرمایه گذاری خارجی سال 95 در یزد معادل یکسال بودجه عمرانی استان بود

دنیای معدن - نایب رئیس مرکز خدمات سرمیه گذاری استان یزد گفت: صدور مجوزهای سرمایه گذاری خارجی در این استان در سال گذشته، معادل اعتبارات عمرانی استان در همین سال است.

علی نمازی روز شنبه در شانزدهمین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در دولت تدبیر و امید گفت: سال گذشته مجوز چهار طرح خارجی با سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری برای استان یزد صادر شد.
وی افزود: در سال گذشته، این مرکز، 15نشست اصلی با 40دستور کار و 90مصوبه داشته و 35جلسه کارگروه زیرمجموعه آن تشکیل شده است.
نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد گفت: امسال نیز شروع خوبی در اجرای طرح ها داشتیم به گونه ای که در اجرای طرح تکاپو (توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار) 26 تفاهم نامه با سرمایه گذاری 2 هزار و 200 میلیارد ریال در قالب بیش از 60 طرح با شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شده که بیش از 6هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد.
نمازی خاطرنشان کرد: ابلاغ بودجه یکهزار میلیارد تومانی برای آزادراه اردکان- مهریز به طول 130 کیلومتر و طرح خردایش معدن اورانیوم ساغند اردکان نیز از دیگر طرح های بزرگی که بود که در شروع سال 96 داشته ایم.
وی در عین حال با تاکید بر لزوم همکاری جدی و بیشتر اتاق بازرگانی با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ٬ تهیه لیست حجم سرمایه گذاری خارجی چهار سال گذشته در استان یزد را خواستار شد.
استان یزد یک میلیون و 35 هزار نفر جمعیت دارد و از استان های صنعتی و معدنی کشور محسوب می شود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا