فولاد هرمزگان به دنبال ساخت اسکله اختصاصی

فولاد هرمزگان به دنبال ساخت اسکله اختصاصی

گروه صنایع معدنی >فولاد - فولاد هرمزگان برای توسعه و تسهیل صادرات محصولاتش برنامه‌هایی از جمله ساخت اسکله اختصاصی را در دست اقدام دارد.

به گزارش ماین نیوز، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این خصوص افزود: فولاد هرمزگان مزیت‌های صادراتی دارد که خیلی از واحدها ندارند.

فرزاد ارزانی با اشاره به توسعه بازارهای صادراتی این شرکت، خاطرنشان کرد: چنانچه مشکل اسکله رفع شود صادرات محصولات فولاد هرمزگان راحت‌تر انجام می‌شود بنابراین در شرایط فعلی مشکل اسکله، یکی از مشکلات اصلی فولاد هرمزگان است.

وی تصریح کرد: زیرساخت، مشکل اکثر واحدهای صنعتی کل کشور است و محدود به هرمزگان نمی‌شود اما به لحاظ روان‌سازی کارها در امر صادرات، با همکاری فولاد مبارکه به دنبال ایجاد اسکله اختصاصی در هرمزگان هستیم. ارزانی تصریح کرد: معتقدیم تمرکز شرکت‌ها در بحث توسعه زیرساخت بخشی از انرژی و پتانسیل واحدهای صنعتی را می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از افزایش ظرفیتی که در این کارخانه برنامه‌ریزی شده، زنجیره ارزش فولاد با راه‌اندازی خط نوردی که برای شرکت پیش‌بینی شده تکمیل می‌شود، عنوان کرد: در نظر داریم فولاد هرمزگان را پایگاه صادراتی کشور کنیم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا