با حضور مقامات عالی صورت می گیرد:

برنامه افتتاح کارخانه جدید زغالشویی البرز مرکزی؛ این هفته

برنامه افتتاح کارخانه جدید زغالشویی البرز مرکزی؛ این هفته

گروه معادن >زغال‌سنگ - کارخانه زغال شویی البرز مرکزی هفته جاری با حضور مقامات عالی کشور افتتاح می شود. این طرح از جمله پروژه های فعال شده ایمیدرو در دولت یازدهم به شمار می آید.

به گزارش ماین نیوز، باقر جهانگیری کوهبنانی مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی با اعلام این خبر افزود: ظرفیت سالانه کارخانه زغال شویی البرز مرکزی 350هزار تن است که این میزان تولید، با ورودی 500 هزار تن زغال سنگ خام، صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه از ماه های گذشته آماده افتتاح بوده، اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری این طرح، 450 میلیارد ریال است.

مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی با اشاره به اینکه در ساخت کارخانه زغال شویی، از به روزترین ماشین آلات موجود دنیا استفاده شده، تصریح کرد: شرکت فکور کاوش، پیمانکار این شرکت از آخرین برندهای ساخت کارخانه زغال شویی دنیا از جمله شرکت «اف ال اسمیت» انگلستان، به عنوان یکی از شرکت های سازنده معتبر جهانی در حوزه معدن و صنایع معدنی استفاده کرده است.

وی ادامه داد: کارخانه مذکور، جایگزین کارخانه زغال شویی قبلی شده و به دلیل برخورداری از 2 ویژگی مهم «تولید باطله بسیار کم» و «راندمان بالا»، دوستدار محیط زیست شناخته شده است.

شرکت البرز مرکزی نخستین واحدی است که از 4 دهه اخیر، پشتیبانی از صنعت فولاد ایران را بر عهده گرفته است. این شرکت در ۴۸ کیلومتری جنوب شهرستان قائمشهر در شهرستان سوادکوه (استان مازندران) واقع است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا