عضو کانون کارگزاران:

حذف حجم مبنا و دامنه نوسان می تواند به بورس کمک کند

حذف حجم مبنا و دامنه نوسان می تواند به بورس کمک کند

عضو کانون کارگزاران گفت انتظار داریم نتایج خوبی را که از برجام انتظار داشتیم، کسب کرده و وضعیت بازار سرمایه بهتر از گذشته شود.


حمیدرضا مهرآور در نشست خبری که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، گفت: وضعیت کارگزاری ها نامطلوب نیست، البته برخی هزینه های غیرمنتظره بر آنها تحمیل می شود که مشکل ساز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، وی اعلام کرد برای نمونه وضع عوارض بازیافت پسماند توسط شهرداری برای کارگزاری ها که سالیانه تا سه هزار میلیارد ریال است، هزینه سنگینی را بر آنها تحمیل می کند که در این باره با نهادهای ذیربط در دولت و مجلس شورای اسلامی مذاکراتی شده است.

وی گفت: امسال انتظار داریم نتایج خوبی را که از برجام انتظار داشتیم، کسب کرده و وضعیت بازار سرمایه بهتر از گذشته شود.

عضو کانون کارگزاران بازار سرمایه اضافه کرد: پیشنهادهایی مانند حذف حجم مبنا و دامنه نوسان و جلوگیری از توقف طولانی مدت نمادها می تواند به بهبود شرایط بورس کمک کند.

وی از راه اندازی نرم افزار معاملاتی آنلاین (برخط) هوشمند پس از استقرار رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار استقبال کرد و گفت: متاسفانه شرکت هایی که خدمات او.ام.اس (سامانه های معاملاتی) در بازار سرمایه ارایه می کنند همه موارد را به طور کامل پوشش نمی دهند.

به گفته وی، سامانه هوشمند معاملاتی بومی با استفاده از تجربه سایر کشورها راه اندازی شده است تا همانند سایر کشورها امکان رصد همه تحلیل ها را به طور همزمان فراهم سازد.

یادآور می شود دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه شنبه این هفته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و بیست و نهم فروردین ماه (هجدهم آوریل 2017)، به کار خود پایان خواهد داد.

360 شرکت و مجموعه اقتصادی شامل ارکان بورس، کارگزاری ها، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های مشاور سرمایه گذاری، موسسه های اعتباری و مالی، شرکت های خدمات بازار سرمایه، فعالان بورسی و بیمه ها در 16 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا