معاون سازمان هدفمندی یارانه ها

یارانه سرپرستان خانوار اقشار آسیب‌پذیر واریز شد

یارانه سرپرستان خانوار اقشار آسیب‌پذیر واریز شد

معاون سازمان هدفمندی از واریز یارانه سرپرستان خانوارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد وگفت: یارانه تمامی افرادی که نامشان از سوی دستگاههای مذکور به سازمان اعلام شده، واریز شد.

محمد سلیمانی در گفتگو با مهر گفت: یارانه سرپرستان خانوار اقشار آسیب پذیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، همزمان با واریز اولین یارانه نقدی سال ۹۶، واریز شد.

 
معاون سازمان هدفمندی یارانه ها افزود: هر آنچه که در قالب فایل اسامی سرپرستان خانوار مشمول افزایش یارانه نقدی به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال شده، به طور تمام و کمال واریز شده و اگر فردی از سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، هنوز افزایش یارانه اعلام شده را در حساب خود دریافت نکرده اند، باید موضوع را از دستگاههای مرتبط پیگیری نمایند.

 
وی تصریح کرد: هیچ موردی وجود ندارد که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شده باشد و یارانه آن واریز نشده باشد؛ بنابراین باید موضوع را از طریق کمیته امداد و بهزیستی پیگیری کرد.

 
به گزارش مهر، بر اساس اعلام قبلی دولت، میزان یارانه سال ۹۶ برای خانوار یک نفره تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۹۵ هزار تومان، برای خانوار دونفره ۱۸۹ هزار تومان، برای خانوار سه نفره ۲۵۳ هزار تومان، برای خانوار چهارنفره ۳۳۷ هزار تومان و برای خانوار ۵ نفره ۳۶۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این مبالغ به رقم ۴۵ هزارتومان( به ازای هر عضو خانواده) اضافه شده است. 

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا