شاخص بورس همچنان سبزپوش ماند

شاخص بورس همچنان سبزپوش ماند

امروز شاخص کل 88 واحد بالا رفت و به رقم 78 هزار و 471 رسید. شاخص بازار اول در حالی 36 واحد افت کرد که شاخص بازار دوم 739 واحد صعود را به ثبت رساند.


در داد و ستدهای دومین روز هفته شاخص کل بازهم صعودی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در معاملات روز یک شنبه سهامداران بیش از یک میلیارد و 383 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بالغ بر 3هزار و 121 میلیارد ریال بود و در 105 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

گفتنی است امروز شاخص کل 88 واحد بالا رفت و به رقم 78 هزار و 471 رسید. شاخص بازار اول در حالی 36 واحد افت کرد که شاخص بازار دوم 739 واحد صعود را به ثبت رساند.

گروه های خودرو، فرآورده های نفتی و شیمیایی ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

همچنین صدر نشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت ها متعلق به نمادهای گروه صنایع بهشهر، آسان پرداخت پرشین، همکاران سیستم، سیمان اصفهان، صنایع لاستیکی سهند، لامپ پارس شهاب و کشت و صنعت چین چین بود.

در مقابل نمادهای حمل و نقل خلیج فارس، شیشه همدان، پشم شیشه ایران، درخشان تهران، نهادهای مالی بورس ، سیمان داراب و پلاسکو کار با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

همچنین امروز سرمایه گذاران برای خرید سهام آسان پرداخت پرشین، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام کویر تایر، واحدهای صندوق امین یکم، لامپ پارس شهاب، قند پیرانشهر و سهام ایران ارقام بیشترین تقاضای خرید و صف را تشکیل دادند.

این در حالی بود که در سوی دیگر بازار سهام پلی اکریل، داروسازی دکتر عبیدی، واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر، مارگارین، سرمایه گذاری صنعت بیمه، حق تقدم قند قزوین و لوله و ماشین سازی ایران با بیتشرین عرضه ها و صف های سنگین فروش رو به رو بودند.

در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 113 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و پتروشیمی جم با معامله بلوکی 177 میلیارد ریالی بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا