در دومین روز نمایشگاه فاینکس 2017 برگزار می شود؛

کارگاه ها و پنل های تخصصی و عمومی فرهنگی و آموزشی

کارگاه ها و پنل های تخصصی و عمومی فرهنگی و آموزشی

با چرخی کوتاه در نمایشگاه شاهد تلاش شرکت های کارگزاری در برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات متنوع از جمله صنایع سود ده در سال جاری، چگونگی تشکیل سبد سرمایه گذاری و آشنایی با سرمایه گذاری غیر مستقیم از طریق صندوق های سرمایه گذاری غیر مشترک .

 

دومین روز دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، در حالی آغاز شد که از ابتدای صبح کارگاه های آموزشی فعالیت خود را به جد آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، از آنجایی که محور این دوره از نمایشگاه فرهنگ سازی است، در کنار ارکان بازار سرمایه اکثر شرکت های حاضر در نمایشگاه اعم از کارگزاری ها، تأمین سرمایه ها و صندوق های سرمایه گذاری مشترک با هدف آشنایی هر چه بیشتر عموم مخاطبان با بازار سرمایه به برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام کردند.

یکی از پر مخاطب ترین برنامه های آموزشی این دوره آشنایی با معامله در تالار مجازی است که امروز ساعت 11:30 صبح در سالن 35 از سامانه جدید تالار مجازی رونمایی می شود. بدین ترتیب علاقه مندان به معامله مستقیم در بازار سرمایه از طریق آشنایی با سامانه تالار مجازی به آدرس irvex.ir می توانند با چگونگی معامله در این فضا آشنا شوند.

کارگاه "مدیریت استرس" از دیگر کارگاه هایی است که امروز و فردا در ساعت 15 در غرفه تأمین سرمایه آرمان در سالن 38A برگزار می شود.

در این کارگاه که با حضور سپبده جلوخانی مشاور شغلی و متخصص تیپ شناسی شخصیتی و نیز مجبد امینی برگزار می شود، راهکارهای مدیریت استرس بررسی خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه شاهد تلاش شرکت های کارگزاری در برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات متنوع از جمله صنایع سود ده در سال جاری، چگونگی تشکیل سبد سرمایه گذاری و آشنایی با سرمایه گذاری غیر مستقیم از طریق صندوق های سرمایه گذاری غیر مشترک خواهیم بود.

در کنار فعالیت بخش خصوصی در نمایشگاه، ارکان بازار سرمایه نیز اقدامات متنوعی را در جهت آموزش و فرهنگ سازی انجام می دهند. به عنوان نمونه مرکز مالی ایران در جریان برگزاری دومین روز از فاینکس 2017 کارگاه آموزشی با موضوع معرفی پلتفرم های CFA، CMA و CIA وایلی ساعت 11:30 در سالن 35 شماره 320 برگزار می شود.

غرفه استارتاپ ها در سالن 41 نیز امسال علاوه بر برگزاری پنل های تخصصی میزبان گفتگوی استارتاپ های جوان و فضا سازی برای کسب و کار نوین شرکت های دانش بنیان است.

در جریان دومین روز نمایشگاه فاینکس 2017، از صبح کارگاه های آموزشی تحت عنوان تأمین مالی جمعی، سرمایه گذاری ریسک پذیر، حقوق مالکیت فکری استارتاپ ها و روش های تأمین مالی استارتاپ های فین تاک برگزار می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا