ذوب آهن اصفهان ،‌ ‌تولید چدن را برای صادرات افزایش می دهد

ذوب آهن اصفهان ،‌ ‌تولید چدن را برای صادرات افزایش می دهد

دنیای معدن -شرایط بازار فولاد طی ماههای اخیر به گونه ای رقم خورد که چدن ، افزایش قیمت یافت و کشورهای اروپایی ، خریدار این محصول ذوب آهن شدند . بر این اساس ، این مجتمع عظیم صنعتی طی سال جاری نه تنها چدن مورد نیاز خود براساس برنامه تولید سال 96 را تامین می کند بلکه 500 هزار تن چدن نیز به کشورهای متقاضی ،‌صادر خواهد نمود . ذوب آهن اصفهان که از سه کوره بلند برخوردار است و هم اکنون به دلیل کاهش مصرف کک و کاهش قیمت تمام شده ، تنها با دوکوره ( 2 و 3 )اقدام به تولید چدن می کند ، جهت افزایش تولید این محصول به زودی کوره شماره یک را نیز راه اندازی مجدد می نماید . بدین منظور ،جلسه هماهنگی جهت راه اندازی مجدد کوره شماره یک با حضور مهندس صادقی مدیرعامل ، مهندس افضلی معاون بهره برداری ، مهندس تولائیان مدیر ارشد مهندسی بهره برداری ، مهندس خطیبی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل ، مهندس موتمن مشاور فنی مدیرعامل ، مهندس رضایی مدیر کوره بلند و مهندس لبافچی مدیر امور فنی بهره برداری در سالن کنفرانس مدیریت کوره بلند برگزار شد . در این جلسه مقرر گردید ، کوره بلند شماره یک تا تابستان سال جاری راه اندازی شود و علاوه بر آن ، تولید کوره های شماره دو و سه نیز افزایش یابد .

ذوب آهن اصفهان که از سه کوره بلند برخوردار است و هم اکنون به دلیل کاهش مصرف کک و کاهش قیمت تمام شده ، تنها با دوکوره ( 2 و 3 )‌اقدام به تولید چدن می کند ، جهت افزایش تولید این محصول به زودی کوره شماره یک را نیز راه اندازی مجدد می نماید .

بدین منظور ،‌جلسه هماهنگی جهت راه اندازی مجدد کوره شماره یک با حضور مهندس صادقی مدیرعامل ، مهندس افضلی معاون بهره برداری ، مهندس تولائیان مدیر ارشد مهندسی بهره برداری ،‌ مهندس خطیبی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل ، مهندس موتمن مشاور فنی مدیرعامل ،‌ مهندس رضایی مدیر کوره بلند و مهندس لبافچی مدیر امور فنی بهره برداری در سالن کنفرانس مدیریت کوره بلند برگزار شد .

در این جلسه مقرر گردید ، کوره بلند شماره یک تا تابستان سال جاری راه اندازی شود و علاوه بر آن ، تولید کوره های شماره دو و سه نیز افزایش یابد .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا