در معاملات امروز ثبت شد؛

رشد پرقدرت 7 شاخص بورس تهران

رشد پرقدرت 7 شاخص بورس تهران

امروز همه هفت شاخص بورسی صعودی شدند. شاخص کل 250 واحد رشد کرد و به عدد 78 هزار و 383 رسید. شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 126 و 820 واحد بالا رفتند. نمادهای سایپا، مپنا و ایران خودرو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل ، رشد این متغیر را رقم زدند.

 


در داد و ستدهای اولین روز هفته شاخص کل با رشد 250 واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص کل 250 واحد رشد کرد و به عدد 78 هزار و 383 رسید.

گفتنی است امروز یک میلیارد و 442 میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش 4هزار و 581 میلیارد ریال در 107 هزار نوبت معاملاتی در بورس تهران دست به دست شد.

همچنین امروز همه هفت شاخص بورسی صعودی شدند. شاخص کل 250 واحد رشد کرد و به عدد 78 هزار و 383 رسید. شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 126 و 820 واحد بالا رفتند. نمادهای سایپا، مپنا و ایران خودرو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل ، رشد این متغیر را رقم زدند.

در مقابل نمادهای فولاد مبارکه، مخابرات، ارتباطات سیار و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

همچنین امروز گروه های خودرو، رایانه و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتنند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای سایپاآذین، بهنوش ایران، لامپ پارس شهاب، کنترل خوردگی تکین کو، سیمان اصفهان، آسان پرداخت پرشین و معدنی املاح ایران بود.

در مقابل نمادهای سیمان ایلام، بانک ملت، لامیران، پلی اکریل، کاشی الوند، پلاسکو کار و فرآورده های نسوز آذر با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز آسان پرداخت پرشین، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، کویر تایر، آذرآب، واحدهای صندوق امین یکم، قند پیرانشهر و لامپ پارس شهاب بیشترین تقاضای خرید و صف خرید را تشکیل دادند.

همچنین امروز واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر، پلی اکریل، پلاسکو کار، مارگارین، سرمایه گذاری صنعت بیمه، اوراق صکوک بناگستر کرانه و توسعه صنایع بهشهر با بیشترین عرضه ها و سنگین ترین صف های فروش به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 148 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق مشارکت ملی نفت با معامله یک هزار و 208 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا