مـحـمـدهـادي ربـانـي شـيـرازي:

برای ملّت بلند مرتبه و فهیم ایران بسیار تأسف بار است که بخواهد تجربه های منفی، خنثی و بی ثمر را دوباره بیازماید

برای ملّت بلند مرتبه و فهیم ایران بسیار تأسف بار است که بخواهد تجربه های منفی، خنثی و بی ثمر را دوباره بیازماید

خطبه نمازجمعه مورخ ٩٦/١/٢٥ سخنان حضرت حجت الاسلام
<<مـحـمـدهـادي ربـانـي شـيـرازي>>
امـام جـمـعه مـعـظـم زرقـان فـارس"


چند توصيه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری"

حجت الاسلام ربـانـی شـیـرازی با اشاره به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ، از ثبت نام های بی رویه افرادی که صلاحیت لازم را ندارند انتقاد کرد.
ايشان ابراز امیدواری کردند که مردم ایران با بصیرت و ذکاوت خود در انتخابات ٢٩اردیبهشت فرد شایسته ای را برای ٤ سال آینده کشور برگزینند .
امام جمعه زرقان فارس شرایط امروز کشور را ثمره ی انتخاب ٤سال قبل مردم دانست و افزود : برای خود و جوانانتان دلتان بسوزد و فردی را انتخاب نمایید که شایسته ی سپردن ٤ساله کشور به او را داشته باشد.


چطور اقايان به امريكا اعتماد كردند؟

حجت الاسلام ربـانـی شـیـرازی امام جمعه زرقان فارس با اشاره به دشمنی های آمریکا و وضع تحریم های جدید علیه ایران گفت : دشمنی های آمریکا تمامی ندارد و بازهم شاهد تحریم ها ، تحریک ها و حرفهای متناقض از طرف آمریکا هستیم .
چطور آقایان به آمریکا اعتماد کردند ؟ آمریکایی که اختیاری از خود ندارد و اروپایی که استقلالی در تصمیم گیری از خود ندارد .


مردم بايد برنامه ريزيهاي دولت را درعمل ببينند و در تأثير ان را در زندگي خود لمس كنند"

حجت الاسلام ربـانـي شـيـرازي درخصوص عملكرد دولت تأكيد داشتند اگر می خواهیم از مشکلات و تنگناها عبور کنیم ، به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه ، اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است که فقط با تکیه بر ملت ایران ، هوش ایرانی و منابع ایرانی محقق می شود . نه در حرف بلکه در عمل که متاسفانه تاکنون فقط حرف بوده و عملی ندیده ایم.
خطیب نماز جمعه زرقان در همین رابطه افزود: مردم باید برنامه ریزیها ی دولت را در عمل ببینند و تاثیر آن را در زندگی ماه و سال خود لمس کنند.


تسليت وفات حضرت زینب (س)"

امام جمعه زرقان با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) پیام آور کربلا ، از آن بانوی با عظمت به عنوان بانویی شجاع، خطیب، عالم و محدث نام برد.

اعتکاف از الطاف خداوند است"

حجه الاسلام ربانی شیرازی ، ضمن تشکر از معتکفین ، اعتکاف را کارخانه انسان سازی توصیف نمود که فرصت خودسازی را ایجاد می کند و حضور در این برنامه معنوی را از الطاف خداوند دانست.

    والسلام عليكم و رحمت الله
      نمازجمعه زرقان فارس
              ٩٦/١/٢٥
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا