در جریان برگزاری فاینکس 2017 صورت می پذیرد؛

کارگزاری بانک توسعه صادرات با طرح ها و خدمات جدید

کارگزاری بانک توسعه صادرات با طرح ها و خدمات جدید

کارگزاری بانک توسعه صادرات نیز در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از سایت تخصصی باشگاه مشتریان، معرفی سامانه معاملاتی نوین ، ارایه طرح های تشویقی متنوع، جوایز ویژه و برنامه های گسترده در قالب طرح بهار باشگاه مشتریان می کند.

 

مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات از رونمایی برنامه ها و خدمات جدید این کارگزاری در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سید رضا علوی با اشاره به حضور کارگزاری بانک توسعه صادرات در کنار بیش از 350 شرکت دیگر در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (۲۶ تا ۲۹ فروردین) و به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور اظهار داشت: در حالی هر ساله مشارکت شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه تخصصی بازار سرمایه و پول بیشتر می شود که با توجه به پیشرفت حوزه های آی تی و مالی،حضور در این نمایشگاه علاوه بر گام موثر برای ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم و علاقه مندان به بازار سرمایه، می تواند زمینه ساز معرفی و ارائه خدمات و دستاوردهای نوین و خدمات مالی جدید شرکت ها باشد.

وی ادامه داد: کارگزاری بانک توسعه صادرات نیز در این نمایشگاه اقدام به رونمایی از سایت تخصصی باشگاه مشتریان، معرفی سامانه معاملاتی نوین،  ارایه طرح های تشویقی متنوع، جوایز ویژه و برنامه های گسترده در قالب طرح بهار باشگاه مشتریان می کند.

این مقام مسئول افزود: در این دوره ضمن تقدیر از مشتریان برتر سامانه معاملاتی آنلاین سال 95 و اهدای جوایز ویژه به نفرات برت، از علاقه مندان به بازار سرمایه دعوت به عمل می آید تا با حضور در نمایشگاه و ثبت نام در باشگاه مشتریان، از خدماتی مانند دریافت کد آنلاین از مزایای استثنایی این باشگاه در بهار نیز بهره مند شوند.

به گفته علوی در این طرح خدمات ویژه ای به مشتریان کارگزاری اهدا می شود که از جمله آنها می توان به اعطای اعتبار ویژه خرید سهام، تخفیف کارمزد ویژه برای هر معامله، ارائه بسته تحلیلی (تکنیکال، فاندامنتال) از صنایع پیشرو در سال 96 و نمادهای منتخب، ارائه مشاوره با حضور تحلیلگران بنیادی و تکنیکال در طول دوره برگزاری نمایشگاه، برگزاری کارگاه های تخصصی تکنیکال، فاندامنتال و مشتقه، برگزاری دوره تمدید گواهینامه های حرفه ای به صورت غیر حضوری به همراه تخفیف ویژه اشاره کرد.

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) از تاریخ 26 تا 29 فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

یادآور می شود؛ غرفه کارگزاری بانک توسعه صادرات در سالن میلاد B31 واقع شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا