در اینوکس 2017 صورت می گیرد؛

"تالار فرهنگ بازار سرمایه"، نمایشگاهی برای معرفی بازار سرمایه

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برای آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان و مخاطبان عام به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان "تالار فرهنگ بازار سرمایه" کرده است.

 

 

"تالار فرهنگ بازار سرمایه" متشکل از عناصر و شعارها با هدف معرفی بازار سرمایه و آشنایی با عملکرد و ساختار این بازار در روزهای برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه پذیرای علاقه مندان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برای آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان و مخاطبان عام به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان "تالار فرهنگ بازار سرمایه" کرده است.

"تالار فرهنگ بازار سرمایه"، فرصت مناسبی برای معرفی سازمان بورس و اوراق بهادار و فعالیت های شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است. در این تالار به ضرورت برنامه ریزی مالی و افزایش سواد مالی پرداخته می شود.

در بخشی دیگر از این تالار، نمایشگاهی با استفاده از المان های بصری همچون اینفوگرافی و اپلیکیشن های جذاب برگزار می شود که به معرفی ساختار و کارکرد اجزا بازار سرمایه می پردازد.

همچنین توجه به تاریخچه بورس و بازار سرمایه از برنامه ها و جذابیت های دیگر این تالار است.

"تالار فرهنگ بازار سرمایه" همزمان با دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در روزهای شنبه تا سه شنبه، 26 تا 29 فروردین ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 9 الی 17 برگزار می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا