مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران عنوان کرد:

حضور شرکت های خارجی به نمایشگاه امسال رونق بیشتری می دهد

حضور شرکت های خارجی به نمایشگاه امسال رونق بیشتری می دهد

حسن قالیباف اصل با اشاره به دستاوردهای برجام در اقتصاد کشور اظهار داشت: بعد از برجام شاهد رفت و آمد بیشتر شرکت های خارجی به ایران بودیم و در نمایشگاه امسال هم شاهد حضور قابل توجه سرمایه گذاران خارجی هستیم.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک بیمه روی بعد بین المللی نمایشگاه تاکید ویژه ای شده تا در فضای جدید شرکت های خارجی بتوانند رونق بیشتری به نمایشگاه امسال بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک،بیمه (فاینکس ۲۰۱۷)، حسن قالیباف اصل با اشاره به دستاوردهای برجام در اقتصاد کشور اظهار داشت: بعد از برجام شاهد رفت و آمد بیشتر شرکت های خارجی به ایران بودیم و در نمایشگاه امسال هم شاهد حضور قابل توجه سرمایه گذاران خارجی هستیم.

وی افزود: این نمایشگاه برای آشنایی جامعه با دستاوردهای و موفقیت های حاصل شده در بازار سرمایه است و امیدواریم برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوبی همراه باشد.

وی نمایشگاه بورس،بانک،بیمه را فرصت خوبی برای آشنایی با بازار سرمایه و ابزارهای موجود در این بازار دانست و خاطرنشان کرد: بورس اوراق بهادار تهران در نمایشگاه، غرفه بزرگی را تجهیز کرده تا بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه بتوانند با امکاناتی که در این بازار وجود دارد آشنا شوند.

 

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2017) از 26 تا 29 فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا