دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از شنبه آغاز به کار می کند؛

برنامه حضور مدیران بورس کالا در فاینکس 2017

برنامه حضور مدیران بورس کالا در فاینکس 2017

فاینکس 2017 مدیران و سرپرستان بورس کالای ایران با هدف گسترش و معرفی هر چه بهتر این بازار مالی در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور خواهند یافت.

 

دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (Finex 2017) در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فروردین سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می کند و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی مالی گرد هم می‌آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، فاینکس 2017 مدیران و سرپرستان بورس کالای ایران با هدف گسترش و معرفی هر چه بهتر این بازار مالی در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور خواهند یافت.

نمایشگاه‌های بازار سرمایه فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای فعالان این حوزه فراهم می‌آورد تا افکار و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه کرده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.

فاینکس ۲۰۱۷ مانند هر سال با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی روبه رو خواهد بود و بازدید کنندگان می توانند جهت دیدار با مدیران و سرپرستان بورس کالای ایران، مطابق جدول زمانبندی در غرفه این بورس حضور پیدا کرده و از تعامل با دست‌اندرکاران بازار مالی کشور و فرصت‌های موجود بهره ‌گیرند.

علاقمندان می توانند برای مشاهده جدول زمان بندی حضور مدیران بورس کالا در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، اینجا را کلیک کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا