شرکت بورس انجام می دهد؛

ثبت نام دوره آموزشی و فرهنگسازی بورس مرحله پنجاه و چهارم (بهار96)

ثبت نام دوره آموزشی و فرهنگسازی بورس مرحله پنجاه و چهارم (بهار96)

علاقه‌مندان به شرکت در دوره آموزشی و فرهنگسازی بورس تا پایان وقت اداری 9 اردیبهشت برای ثبت نام فرصت دارند. نظر به محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام و ارسال فرم و فیش واریزی کرده اند.

 

در راستای ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری و آشنایی عموم با بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و الزامات آن، و همچنین پیرو استقبال گسترده مردم از برگزاری این دوره‌ها، پنجاه و چهارمین دوره آموزشی و فرهنگسازی بورس در بهار 96 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس، کلاس ها از تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 14 تا 16 در سالن اجتماعات طبقه دوم تالار بورس برگزار می شود.

علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری 9 اردیبهشت برای ثبت نام فرصت دارند. نظر به محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام و ارسال فرم و فیش واریزی کرده اند.

اطلاعات و نحوه ثبت نام:

هزینه کل دوره آموزشی مبلغ 800 هزار ریال است که شامل هزینه دوره (7 جلسه+یک جلسه آزمون و گواهینامه)، هزینه بسته آموزشی (CD جزوات، کتاب آموزش سرمایه‌گذاری مقدماتی و بروشورهای آموزشی) است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شماره حساب با شماره تلفن 64086280 تماس حاصل نموده یا اینجا را کلیک کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا