میزان استخراج واقعی معادن فعال پیرانشهر به 29 هزار تن رسید

میزان استخراج واقعی معادن فعال پیرانشهر به 29 هزار تن رسید

دنیای معدن - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: امسال میزان استخراج واقعی معادن فعال شهرستان پیرانشهر به 29 هزار و 82 تن رسید.

رسول نامجو با اشاره به عملکرد سال ۹۵ در حوزه های صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی داخلی و فرش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر گفت: امسال بازدید از واحدهای صنعتی به منظور به روز رسانی آمار و اطلاعات مربوطه انجام شد.

وی افزود: علاوه بر آن، مشکلات پنج واحد تولیدی این شهرستان از طریق سایت های بهین یاب و هماهنگ رفع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: در سال ۹۵، دو واحد قالیشویی بدون مجوز در محل شهرک صنعتی پیرانشهر بسته شد.

وی با اشاره به عملکرد حوزه معدن امسال تصریح کرد: در این مدت، بازدید نظارتی از معادن شن و ماسه و طرح های برداشت از مصالح انجام و از برداشت های غیر مجاز در معیت همکاران سازمانی به تعداد ۳۴ مورد جلوگیری شد.

نامجو با بیان اینکه تعداد معادن دارای پروانه بهره برداری معتبر شهرستان پیرانشهر در سال ۹۵ به تعداد ۱۴ فقره رسید گفت: از سوی دیگر معادن فعال این شهرستان به تعداد چهار فقره است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر با اشاره به اینکه امسال میزان استخراج واقعی معادن فعال شهرستان به ۲۹ هزار و ۸۲ تن رسید اظهار داشت: امسال در حوزه معدن، مجوزهای برداشت مصالح کوهی و رودخانه ای صادره به تعداد هشت فقره انجام و برداشت مصالح کوهی و رودخانه ای موضوع مجوزهای صادره به میزان ۱۲۱ هزار و ۸۹۷ متر مکعب صورت گرفت.
وی از صدور ۲۰ کارت بازرگانی خبر داد و گفت: علاوه بر آن، ۵۴ کارت پیله وری نیز صادر و توزیع ۴۰۱ و فعالسازی ۳۳۴ کارت مبادلات مرزنشینی صورت گرفت.

نامجو بیان کرد: در سال ۹۵، تعداد صدور پروانه کسب عادی ۲۳۸ و پروانه کسب ایثارگری ۲۳ فقره و تمدید پروانه کسب ۶۹ و ابطال آن ۸۵ فقره بوده است.

انتهای پیام/م

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا