در کدال منتشر شد؛

شفاف سازی "شپلی"

شفاف سازی

شرکت پلی اکریل ایران اعلام کرد تغییرات قیمتی روزهای اخیر در قیمت سهام این شرکت، بر پیش بینی سود این شرکت در دوره منتهی به 30 آذر ماه 1396 تاثیری نداشته است.

 

مدیر عامل شرکت پلی اکریل ایران با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 1396 شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، متن نامه عباسعلی پورسعیدی، نایب رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران در خصوص نامه اداره نظارت بر ناشران بورسی مبنی بر شفاف سازی تغییرات قیمتی روزهای اخیر در قیمت سهام این شرکت به شرح زیر است:

هیچ گونه اخبار و اطلاعات مهم که سبب تغییر با اهمیت بر گزارش پیش بینی درآمد هر سهم منتهی به 30 آذر ماه 1396 شود، وجود ندارد و کماکان آخرین پیش بینی درامد هر سهم براساس گزارش پیشین به قوت خود باقی است.

یادآوری می شود "شپلی" با سرمایه 3 هزار و 570 میلیارد و 979 میلیون ریال، زیان هر سهم در دوره یاد شده را با بهبود 22 درصدی نسبت به سال مالی مشابه منتهی به 30 آذر ماه 1394 را مبلغ 231 ریال و زیان خالص این دوره را 824 میلیارد و 441 میلیون ریال اعلام کرده است. 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا