موجودی سنگ آهن بنادر چین برای ساخت 13 هزار برج ایفل کافیست!

موجودی سنگ آهن بنادر چین برای ساخت 13 هزار برج ایفل کافیست!

دنیای معدن - آمار نشان می دهد حجم بالایی از سنگ آهن در بنادر چین انبار شده که برای ساخت 13 هزار برج ایفل کافی به نظر برسد. حتی برخی از بنادر در حال تخریب ساختمان های قدیمی خود هستند تا فضای بیشتری برای انبار فراهم کنند. بین ژانویه تا فوریه سال جاری تولید داخلی سنگ آهن در چین 15.3 درصد رشد داشته که به دلیل بهبود قیمت ها بود. از این رو سنگ آهن وارداتی در بنادر انبار شد. به گزارش ایفنا، در حال حاضر موجودی سنگ آهن بنادر چین در اوج بیش از ده سال گذشته است و بر قیمت ها تاثیر منفی گذاشته است. آخرین آمار نشان می دهد تا هفته گذشته موجودی سنگ آهن 46 بندر اصلی چین به 132.45 میلیون تن رسیده که از سال 2004 تاکنون بی سابقه بوده است. یک سوم این موجودی متعلق به تجار است و مابقی متعلق به کارخانه ها است. این حجم سنگ آهن برای تولید 95 میلیون تن فولاد کافی است که می توان 12960 نمونه از برج ایفل را با آن ساخت. منبع: mining.com

بین ژانویه تا فوریه سال جاری تولید داخلی سنگ آهن در چین 15.3 درصد رشد داشته که به دلیل بهبود قیمت ها بود. از این رو سنگ آهن وارداتی در بنادر انبار شد. به گزارش ایفنا، در حال حاضر موجودی سنگ آهن بنادر چین در اوج بیش از ده سال گذشته است و بر قیمت ها تاثیر منفی گذاشته است.

آخرین آمار نشان می دهد تا هفته گذشته موجودی سنگ آهن 46 بندر اصلی چین به 132.45 میلیون تن رسیده که از سال 2004 تاکنون بی سابقه بوده است. یک سوم این موجودی متعلق به تجار است و مابقی متعلق به کارخانه ها است. این حجم سنگ آهن برای تولید 95 میلیون تن فولاد کافی است که می توان 12960 نمونه از برج ایفل را با آن ساخت.

منبع: mining.com

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا