مدیرعامل شرکت کارگزاری صبا جهاد عنوان کرد:

فاینکس، عاملی تعیین کننده برای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در کشور

فاینکس، عاملی تعیین کننده برای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در کشور

در این نمایشگاه شرکت های کارگزاری نقشی اساسی در جذاب شدن نمایشگاه با توجه به نقش محوری درایجاد ارتباط مستقیم با سرمایه گذاران بالقوه و بالفعل را دارند. حضور پر رنگ این نهاد های مالی به ارتقا اعتبار نمایشگاه و اشاعه فرهنگ سرمایه گذاری کمک شایانی خواهد نمود.

 

مدیرعامل شرکت کارگزاری صبا جهاد گفت: برگزاری نمایشگاه فاینکس می تواند عاملی تعیین کننده برای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در کشور باشد و همچنین منجر به آشنایی هر چه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی با دستاورد های نوین در حوزه مالی و بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، وحید حسن پور با اشاره به تاثیر برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه در بازار مالی کشور اظهار داشت: این رویداد بزرگ که با حضور بسیاری از نهادهای مالی و پولی فعال کشور در فروردین ماه 96 برگزار می شود، میتواند نقشی تاثیر گذار در جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات مالی و پولی با توجه به توسعه زیرساخت های تکنولوژی در حوزه بازار پول و سرمایه گردد . همچنین شرکت های مختلف تامین سرمایه و شرکت  های سرمایه گذاری می توانند با ارائه ابزارهای جدید مالی و تامین مالی به توسعه بازار های پولی و سرمایه کشور کمک بسیاری کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های کارگزاری نقشی اساسی در جذاب شدن نمایشگاه با توجه به نقش محوری درایجاد ارتباط مستقیم با سرمایه گذاران بالقوه و بالفعل را  دارند. حضور پر رنگ این نهاد های مالی به ارتقا اعتبار نمایشگاه و اشاعه فرهنگ سرمایه گذاری کمک شایانی خواهد نمود.

حسن پور افزود: شرکت کارگزاری صبا جهاد با توجه به اینکه زیر مجموعه  هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری است ، علاوه بر اینکه تامین کننده اهداف هلدینگ مالی صندوق به عنوان یکی از نهادهای مالی بزرگ کشور بود، نقشی پر رنگ در ایجاد ارزش افزوده برای مجموعه صندوق بازنشستگی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت کارگزاری صباجهاد با بیان اینکه این شرکت با ایجاد تغییرات اساسی در ساختار مدیریتی و استراتژی راهبری خود، برنامه های متعددی برای نمایشگاه امسال در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات ویژه کارگزاری در نمایشگاه، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی معتبر و برگزاری قرعه کشی برای کسانی که در دوران نمایشگاه از خدمات کارگزاری استفاده کنند از جمله برنامه های ویژه این شرکت در نمایشگاه فاینکس امسال خواهد بود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا