۲۹ تقاضای سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان

۲۹ تقاضای سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان

گروه صنایع معدنی - 29 متقاضی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش ماین نیوز، گزارش فعالیت های منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان نشان می دهد از کل متقاضیان، 13 شرکت برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی، شش سرمایه گذار برای احداث نیروگاه ، پنج مورد برای صنعت فولاد، 3 متقاضی برای احداث مجتمع بندری پارسیان و دو سرمایه گذار نیز آماده ساخت مراکز اقامتی و هتل هستند.

در بخش سرمایه گذاران پتروشیمی برخی شرکت ها در مرحله انعقاد قرارداد و برخی در مرحله دریافت جواز تاسیس هستند این در حالی است که در بهار سال جاری، عملیات اجرایی یک طرح احداث واحد GTX شروع شده است.

از سوی دیگر در بخش نیروگاهی نیز سرمایه گذاران در حال مذاکره قرار دارند و متقاضیان صنعت فولاد نیز درخواست های خود را ارائه داده و در این صنعت یک سرمایه گذار جواز تاسیس دریافت کرده است.

همچنین متقاضیان سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای صدور جواز تاسیس و تخصیص خوراک معرفی شده اند و پس از اخذ مجوزهای قانونی، این منطقه زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

همچنین اجرای پروژه های مرتبط با زیرساخت ها شامل احداث راه ، خطوط برق و لوله کشی آب دوران ساخت ، بندر و برخی ابنیه و فضای سبز در منطقه ادامه دارد و در این زمینه تعامل با مقام های استانی تعامل شده است. در این بخش تاکنون دو سرمایه گذار برای ساخت مراکز اقامتی و هتل اعلام آمادگی کرده اند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا