در آخرین روز هفته؛

قندی های سبز پوش بازار بهاری

قندی های سبز پوش بازار بهاری

در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر معاملات مثبت نمادهای پترول و بترانس با رشد حدود 35 واحدی به ارتفاع 77,584 رسید که در این بین نمادهای شتران و کگل بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.


در  داد و ستد های آخرین روز هفته، گروه خودرویی شامل نمادهای خاهن، خمحور و خفناور صف خرید، نمادهای ختوقا، خمحرکه، خوساز، خلنت، خگستر و خزر مثبت و مابقی نمادها معاملاتی اکثرا متعادل و منفی را تجربه کردند که با گذشت زمان معاملات با افزایش عرضه ها، منفی تر شدند همچنین در پایان معاملات نماد سایپا آذین جهت تشکیل جلسه هیات مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و  به نقل از کارگزاری آبان، در گروه حمل و نقل که اکثرا متعادل بودند نماد حبندر پس از رشد حدود 90 درصدی و نماد حاریا پس از رشد حدود 70 درصدی هر دو طی کوتاه مدت همچنان با صف خرید و رشد قیمتی به کار خود پایان دادند.

در گروه لیزینگی نماد ولصنم با جهش قیمتی صف خرید شد، نمادهای وایران، ولملت و ولیز مثبت و پرتقاضا و نمادهای ولغدر و ولبهمن متعادل و منفی به کار خود پایان دادند.

گروه سرمایه گذاری در حالی با ادامه رشد قیمتی و یا صف خرید نمادهای وبیمه، وملت، وگستر و سدبیر مواجه شد که سایر هم گروه ها نیز اکثرا معاملاتی متعادل را تجربه کردند.

درگروه شیمیایی،  نمادهای شفارا، شپترو، شتوکا و شیران با صف خرید و مابقی متعادل و مثبت دنبال شدند، نماد شپلی پس از رشد کوتاه مدتی حدود 45 درصدی و شروعی مثبت با معاملاتی هیجانی مواجه شد تا جایی که حتی لحظاتی صف فروش را تجربه کرد اما در نهایت مثبت به کار خود پایان داد. در گروه پالایشگاهی و روانکارها نماد شراز صف فروش، نمادهای شسینا، شبریز و ونفت متعادل و مثبت دنبال شدند این در حالی بود که قیمت نفت در بازارهای بین المللی روندی متعادل و مثبت را سپری می کنند همچنین در اواخر بازار نماد ونفت با جهش قیمتی و صف خرید مواجه شد.

گروه های فلزی و معدنی با معاملاتی اکثرا متعادل و مثبت مواجه بودند در این بین نمادهای کاما، زنگان، فمراد، فلوله، فباهنر، فنوال، کبافق، فرآور، فولاژ، از اقبال بیشتری برخوردار بودند و کگل، فخوز، فزرین و فخاس نمادهای کم فروغ و منفی گروه بودند.

گروه های ساختمانی و سیمانی اکثرا متعادل و مثبت بودند در این میان نمادهای سبزوا، سقاین، ثباغ، ثعمرا، ثنوسا، ثشرق، سبجنو و آ س پ از اقبال بیشتر و در نتیجه معاملاتی مثبت تر و نمادهای وتوس، وآذر، ثفارس، ثاژن، ثالوند، سشرق و ساراب منفی تر دنبال شدند.

نماد های گروه کم ریسک موسوم به یوتیلیتی اکثرا متعادل و مثبت بودند، نماد بکهنوج صف خرید را تجربه کرد در آنسو و در گروه ماشین آلات و تجهیزات لبوتان، لسرما، تکشا و تکنو نمادهای صف خرید و مابقی با دادوستدهای مثبتی به کار خود پایان دادند. درگروه برقی نماد بکاب همچنان صف خرید، نمادهای بترانس، بنیرو و بموتو مثبت و مابقی متعادل دنبال شدند.

گروه کانی های غیر فلزی اکثرا متعادل و منفی بودند و نمادهای کسرام و کساپا معاملاتی مثبت و نماد کرازی علیرغم رشد مناسب کوتاه مدت و قرار داشتن در سطوح مقاومتی همچنان پرتقاضا و همراه رشد قیمتی به کار خود پایان داد. گروه قندی، گروه یک دست سبز پوش مجدد بازار امروز بودند تا در شروع سال جدید کام سهامداران خود را شیرین کنند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا