با انتشار 7 تا 2000 میلیارد تومان اوراق رخ داد؛

گام بلند بازار سرمایه در راستای حمایت از صنایع تولیدی

گام بلند بازار سرمایه در راستای حمایت از صنایع تولیدی

شرکت تامین سرمایه آرمان در سال 95 با مشارکت در تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومانی اوراق صکوک اجاره وزارت آموزش و پرورش، به عنوان عضو پیشگام کنسرسیوم، از یک سو و انتشار اوراق سلف موازی استاندارد سیمان به حجم 7 میلیارد تومان از سوی دیگر، طیف وسیعی از صنایع و مبالغ تامین مالی را پوشش داد.

 

با تامین مالی ۷ میلیارد تومانی سیمان اصفهان از طریق انتشار اوراق سلف موازی، شعار حمایت از همه صنایع و مشتریان از کوچک و بزرگ در بازار سرمایه عملیاتی شد.

بابک باقری معاون خدمات مالی تامین سرمایه آرمان با اعلام این خبر به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) گفت : تامین سرمایه آرمان پس از عملیاتی کردن برنامه های خود در زمینه تامین مالی شرکتهای بزرگی همچون پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ماهان این بار با انتشار 7 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد سیمان به عنوان خرد ترین میزان تامین مالی از طریق بازار سرمایه در سال 95 شعار حمایت از همه صنایع و مشتریان را محقق کرد.

وی افزود: با توجه به سیاست ها و اهداف تدوین شده به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز صنایع و واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید ،۷ میلیارد تومان اوراق سلف موازی برای سیمان اصفهان با اختیار فروش تبعی 20 درصد از طریق تامین سرمایه آرمان منتشر شد.

معاون خدمات مالی آرمان با اشاره به تنوع ابزارها و روش های تامین مالی موجود از طریق بازار سرمایه خاطر نشان کرد: خوشبختانه تنوع ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه به حدی است که می تواند پاسخگوی نیازهای بخش قابل توجهی از صاحبان صنایع باشد. با این حال با توجه به تنوع نیازهای موجود در بازار، طراحی ابزارهای جدید و متناسب با نیاز تمامی صنایع فعال ؛ نهادهای مالی مانند تامین سرمایه ها با استفاده از پتانسیل های خود می توانند در این راستا کمک شایانی داشته و نقش پررنگی را ایفا کنند.

باقری با بیان اینکه تأمین مالی تمامی صنایع در دستور کار این شرکت قرار دارد تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی تامین مالی از طریق بازار سرمایه حمایت عادلانه از تمامی اصناف است،در همین راستا شرکت تامین سرمایه آرمان در سال 95 با مشارکت در تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومانی اوراق صکوک اجاره وزارت آموزش و پرورش، به عنوان عضو پیشگام کنسرسیوم، از یک سو و انتشار اوراق سلف موازی استاندارد سیمان به حجم 7 میلیارد تومان از سوی دیگر، طیف وسیعی از صنایع و مبالغ تامین مالی را پوشش داده و از این طریق زمینه تامین مالی برای تمامی شرکت ها از طریق بازار سرمایه را بیش از بیش نمودار ساخته است.  

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا