در آخرین سه شنبه سال 95 ثبت شد؛

رشد دسته جمعی متغیرهای بورس تهران

رشد دسته جمعی متغیرهای بورس تهران

نمادهای پالایش نفت تهران، سرمایه گذاری معادن و فلزات، گل گهر، پتروشیمی مبین، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تبریز و مپنا با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص، رشد این متغیر را رقم زدند.

 

در معاملات آخرین سه شنبه سال 95 بورس تهران شاهد رشد 307 واحدی شاخص کل بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در داد و ستدهای روز جاری سهامداران بیش از 3هزار و 12 برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 3 هزار و 881 میلیارد ریال در 58هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

در معاملات روز جاری همه هفت شاخص بورس صعودی شدند. شاخص کل بورس 307 واحد بالا رفتند و به رقم 76 هزار و 639 رسید.شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 228 و 595 واحد رشد کردند.

نمادهای پالایش نفت تهران، سرمایه گذاری معادن و فلزات، گل گهر، پتروشیمی مبین، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تبریز و مپنا با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص، رشد این متغیر را رقم زدند.

همچنین در این روز گروه دستگاه های برقی، خودرو و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای عمران و توسعه فارس، کاشی تکسرام، پالایش نفت تبریز، بیمه ما، لیزینگ رایان سایپا، مهرکام پارس و سبحان دارو بود.

در مقابل نمادهای سرمایه گذاری ملی ایران، حمل و نقل توکا، سیمان فارس نو، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، لیزینگ ایرانیان، ماشین سازی اراک و تولید محور خودرو با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

در داد و ستدهای آخرین سه شنبه سال جاری اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق امین یکم، موتورسازان تراکتورسازی ایران، واحدهای صندوق پارد پایدار سپهر، کیان و اوراق صکوک مرابحه سایپا با بیشترین تقاضا و طولانی ترین صف های خرید مواجه شدند.

در مقابل سهام فولاد خراسان، واحدهای صندوق پارند پایدار سپهر، سهام توسعه صنایع بهشهر، ماشین سازی اراک، اوراق مشارکت شهرداری شیراز و گواهی سپرده رایان سایپا با بیشترین عرضه ها و سنگین ترین صف های فروش مواجه شدند.

در پایان داد و ستدهای امروز سایپا دیزل با معامله بلوکی به حجم یک میلیارد و 495 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و پالایش نفت بندرعباس با معامله بلوکی به ارزش 631 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا