گزارش میدانی از گلایه های ارباب رجوع در روزهای پایانی سال؛

در اداره اماکن تهران چه خبر است؟/ «سردار اشتری» ورود کنید

در اداره اماکن تهران چه خبر است؟/ «سردار اشتری» ورود کنید

خبرنگار پارسینه در گزارش میدانی از گلایه های ارباب رجوع از اداره کل اماکن تهران در روزهای پایانی سال گزارش می دهد، البته نباید فعالیت و خدمات مطلوب و شبانه روزی نیروهای انتظامی در این روزها را نادیده بگیریم.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از پارسینه، این روزها و در آستانه عید نوروز خدمات رسانی بخش های مختلف نیروی انتظامی به شهروندان به اوج خود رسیده است و همواره شاهد هستیم که مردم هم از این وضعیت راضی هستند.

 

در عین حال، ضعف‌هایی هم از نحوه ارائه خدمات به مردم در روزهای پایانی سال گزارش می شود که نیازمند ورود مقامات ارشد نیروی انتظامی همچون سردار اشتری در اسرع وقت برای رفع کم و کاستی هاست.

 

منظورمان خیابان شریعتی، خیابان سروش است که اداره کل اماکن تهران واقع شده است. خبرنگار پارسینه که امروز دوشنبه در این محل حضور داشت، شاهد برخورد نامناسبی با ارباب رجوع بود که در شان نیروی انتظامی نیست.

 

شخصی از نحوه بازداشت  پدر بی‌گناه خود گلایه داشت: « ساعت ۸ و نیم صبح بود که به همراه پدرم به اداره اماکن رفتیم تا کارهای جواز مغازه را انجام بدهیم. به اداره که رسیدیم پدرم برای انجام کارها وارد شد و من پشت سر او به راه افتادم که ماموران اماکن جلوی ما را گرفتند. پدرم از ماموران اماکن خواست که من به همراهش وارد شوم تا در نوشتن و پر کردن فرم ها به او کمک کنم زیرا او توانایی انجام این کار را نداشت. زمانی که با او همراه شدم به ناگاه ماموران اعتراض کردند و جلوی وارد شدن مارا گرفتند. بدون هیچ مقاومتی ایستاده بودیم که ماموران بازرسی اماکن پدرم را به بازداشتگاه بردند. دلیل این اتفاق را از آنها پرسیدم اما تاکنون پاسخی به این سوال نداده اند. پدرم حالا بدون هیچ گناهی حدود ۴ ساعت در بازداشتگاه به سر می‌برد.»

 

در همین حال، «ح.ا» جانبازی هم که در اداره کل اماکن بود، از نبود راهی ویژه برای جانبازان در این اداره کل و نحوه برخورد با ارباب رجوع انتقاد می کرد:« امروز صبح آمدم به اداره اماکن. برای ورود باید پله های زیادی را بالا بروید تا وارد ساختمان شوید، این در حالی است که راهی برای جانبازان محترم تدارک دیده نشده است.»

 

وی افزود: «تازه وقتی با کلی دردسر پله ها را بالا رفتم و پس از ساعت‌ها معطلی، مسئول مربوطه آمد و گفت بروید بعد از تعطیلات نوروزی بیاید! او درحالی که وضعیت جسمی مرا می دید این حرف را زد.»

 

با این حال، ارباب رجوع دیگری که «ا.ب» نام داشت، از رفتار نامناسب با ارباب رجوع در اداره کل اماکن تهران در روزهای پایانی سال سخن گفت: « من به شخصه امروز شاهد بودیم که ماموران اماکن با چندین ارباب رجوع برخورد خوب و شایسته در شان نیروی انتظامی نداشتند.»

 

امید است فرمانده نیروی انتظامی که این روزها در تلاش است تا همکارانش به نحو احسن خدمات رسانی مطلوب را به شهروندان ارائه کنند و البته بارها نمره مثبتی هم در کارنامه عملکردشان به ثبت رسانده اند، با ورود مستقیم به این روایت و برخورد با متخلفان احتمالی، به موضوع برخورد ناشایست با ارباب رجوع پایان دهد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا