امروز انجام می شود؛

عرضه دو درصد از سهام "خودرو"

عرضه دو درصد از سهام

امروز تعداد 296 میلیون و 567 هزار و 273 سهم معادل 2 درصد از سهام شرکت ایران خودرو از طرف شرکت ایران خودرو به وکالت از شرکت سرمایه گذاری سمند به صورت یکجا ونقد و یا اقساط (طبق شرایط اعلامی در آگهی عرضه)به قیمت پایه هر سهم 3800 ریال در نماد 'خودرو4' عرضه خواهد شد.


 

امروز دو درصد از سهام شرکت ایران خودرو به قیمت پایه هر سهم 3800 ریال در نماد "خودرو4" به صورت عمده واگذار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، امروز دوشنبه 23 اسفندماه 95، تعداد 296 میلیون و 567 هزار و 273 سهم معادل 2 درصد از سهام شرکت ایران خودرو از طرف شرکت ایران خودرو به وکالت از شرکت سرمایه گذاری سمند به صورت یکجا ونقد و یا اقساط (طبق شرایط اعلامی در آگهی عرضه)به قیمت پایه هر سهم 3800 ریال در نماد 'خودرو4' عرضه خواهد شد.

یادآور می شود، کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند.

همچنین خریدار یا خریداران لازم است نسبت به تکمیل و ارائه فرم پیوست آگهی معامله عمده شرکت مذکور منتشره در سایت بورس اوراق بهادار تهران جهت بررسی و رعایت ضوابط مربوط به شرایط متقاضیان خرید معاملات مده سهامدار بورس اوراق بهادار تهران قبل از ورود سفارش در سامانه به معاونت بازار اقدام کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا