طی تفاهم نامه ای انجام گرفت؛

برنامه ریزی هدفمند برای غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه فاینکس 2017

برنامه ریزی هدفمند برای غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه فاینکس 2017

طی تفاهم نامه صورت گرفته نخستین گام همکاری های مشترک بین شرکت شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با شرکت دانشگاهی کارآفرینان شایسته فردا، در اجرا و پشتیبانی غرفه نوجوانان نمایشگاه فاینکس 2017 آغاز شد.

با هدف توسعه فرهنگ سهامداری و سرمایه­گذاری برای آینده­سازان و نسل جوان و نوجوان کشور، تفاهم­نامه همکاری بین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس (وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار) با شرکت دانشگاهی کارآفرینان شایسته فردا (مجری طرح ملی کاشف) منعقد شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ( سنا)، در راستای این همکاری، خدمات متنوعی با محوریت بازارهای مالی به ویژه بازار سرمایه برای نوجوانان علاقمند تبیین می شود.   

از دیگر اهداف این تفاهم نامه ایجاد زمینه های مناسب برای همکاری بیشتر بین طرفین در حوزه های علمی-پژوهشی، فرهنگ سازی و آموزشی، مشاوره تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی فی ما‌بین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و طرح ملی کاشف است.

بر این اساس، اجرا یا حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و آموزشی مشترک، بهره‌مند شدن طرفین از توانمندی‌های پژوهشی و آموزشی یکدیگر از قبیل بنیه علمی و کارشناسی، امکانات تخصصی، کارگاهی،کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی و فضای فیزیکی و توسعه همکاری‌های مشترک ملی از موضوعات این تفاهم نامه است.

همچنین همکاری های مشترک در طراحی و برگزاری مشترک همایش ها، کارگاه‌های دانش‌افزایی و نشست‌های تخصصی و مانند آنها؛ اولویت های تحقیقاتی طرفین جهت هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک؛ اجرای پروژه های پژوهشی و آموزشی؛ مطالعات راهبردی و میان رشته ای؛ تولید محتوای آموزشی مفاهیم بازار سرمایه برای نوجوانان؛ طراحی و تولید بازی های آموزشی در خصوص مفاهیم بازار سرمایه و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه موضوعات موردنیاز طرفین از دیگر موضوعات تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی‌، پژوهشی و آموزشی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با شرکت دانشگاهی کارآفرینان شایسته فردا (کاشف) است .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا