بیلت سی آی اس در اوج

بیلت سی آی اس در اوج

دنیای معدن -قیمت بیلت صادراتی سی آی اس در هفته دوم ماه مارس رکود بالایی را ثبت کرد که در راستای بهبود بازارهای مواد اولیه و مقاطع فولادی بود.

از طرفی محدودیت عرضه بیلت سی آی اس نیز به کارخانه ها کمک کرده قیمت ها را بالا نگه دارند. در بازار جنوب شرق آسیا تقاضا بالاست و عرضه کننده های سی آی اس به این بازار توجه ویژه ای دارند.

 بیلت سی آی اس در حال حاضر 410 دلار هر تن فوب دریای سیاه است که 10 دلار هر تن نسبت به هفته قبل بالا رفته است. محموله بزرگی از بیلت روسیه در این قیمت در بازار جنوب شرق آسیا معامله شده است.

در افریقای شمالی نیز محموله کوچکی در 440 تا 445 دلار هر تن سی اف آر معامله شده که معادل 410 دلار هر تن فوب است. بیلت اوکراین نیز در 397 دلار هر تن فوب اوایل هفته قبل فروخته شد که ظاهرا جزء فروش های قبلی بوده و در قیمت پایین تری نهایی شد. قیمت جدید کارخانه ها 415 دلار هر تن فوب نیز شده است.

در ترکیه و مصر بیلت سی آی اس فعالیتی ندارد. پیشنهاد قیمت 425 دلار هر تن سی اف آر ترکیه مورد قبول خریدارها نیست. در مصر نیز قیمت 425 تا 430 دلار هر تن سی اف آر است ولی علی رغم بهبود بازار مقاطع خریداری ندارد.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا