روز گذشته در بورس کالا؛

۴۰۱ قرارداد آپشن سکه منعقد شد

۴۰۱ قرارداد آپشن سکه منعقد شد

روز گذشته در جریان قراردادهای اختیار معامله سکه طلا در بورس کالای ایران برای دو سررسید اسفند و تیر ۴۰۱ قرارداد منعقد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز سه شنبه شاهد انعقاد ۲۳۰قرارداد اختیار خرید و فروش سکه در سررسید اسفند امسال بودیم، این در شرایطی است که در سررسید تازه وارد تیر ماه نیز ۱۷۱قرارداد اختیار خرید و فروش منعقد شد.

بر این اساس در قرارداد اختیار خرید سکه برای سررسید اسفند امسال که در سه نماد معاملاتی فعالیت داشت به طور کلی ۶۳ قرارداد منعقد شد که از این میزان ۸ قرارداد در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، ۵۴ قرارداد در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱ قرارداد در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان منعقد شد.

همچنین در اختیار فروش سکه برای سررسید اسفند امسال که در چهار نماد معاملاتی فعالیت داشت ۱۶۷ قرار داد منعقد شد، به طوری در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۴ قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۷۶ قرارداد، در قیمت یک میلیون ۲۰۰هزار تومان۸۵ قرارداد اختیار فروش و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۲ قرارداد منعقد شد.

از سویی در قرارداد اختیار خرید سکه برای سررسید تیر ماه سال آتی نیز که در سه نماد معاملاتی فعالیت داشت ۶۴ قرارداد منعقد شد، به طوری که در قیمت یک میلیون ۱۷۵هزار تومان ۹ قرارداد اختیار فروش، در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۲۵ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۳۰ قرارداد منعقد شد.

در قرارداد فروش فروش سکه برای سررسید تیر ماه نیز سه سر رسید با ۱۰۷ قرارداد فعال بود، به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۶۲ قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۲۰ قرارداد و در پایان در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۲۵قرارداد منعقد شد.

از سویی نگاهی به جدول معاملات نشان می دهد که با احتساب حجم معاملات ۴۰۱ قراردادی روز گذشته، مجموع معاملات چهار روز هفته به یک هزار و ۱۹۵ قرارداد رسیده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا