محدودیت عرضه بیلت صادراتی سی آی اس

محدودیت عرضه بیلت صادراتی سی آی اس

دنیای معدن -بیلت صادراتی سی آی اس با توجه به کاهش عرضه بالا رفته است. عرضه اوکراین با توجه به توقف برخی از کارخانه ها به دلیل عدم فعالیت خطوط ریلی در شرق این کشور کاهش یافته است. عرضه روسیه نیز کم است چرا که اغلب کارخانه ها پیش فروش کرده اند. بیلت الکترواستال اوکراین 405 دلار هر تن فوب دریای آزو است که معادل 410 دلار هر تن فوب دریای سیاه می باشد. عرضه کننده های روس نیز در 410 دلار هر تن فوب دریای سیاه پیشنهاد می دهند. با این که عرضه سی آی اس محدود است تقاضا برای بیلت غیر چینی در جنوب شرق آسیا بالاست چون قیمت ها نسبت به چین رقابتی است. بیلت روسیه در جنوب شرق آسیا 440 دلار هر تن سی اف آر معامله شده است. کره جنو بی نیز اخیرا در 402 دلار هر تن فوب از روسیه بیلت خریده است. در ترکیه تمایلی به بیلت وارداتی ناچیز است و قیمت 415 تا 425 دلار هر تن سی اف آر چین می باشد در حالی که درخواست های خرید بالاتر از 410 دلار نیست. منبع: Metal Bulletinایفنا

عرضه کننده های روس نیز در 410 دلار هر تن فوب دریای سیاه پیشنهاد می دهند. با این که عرضه سی آی اس محدود است تقاضا برای بیلت غیر چینی در جنوب شرق آسیا بالاست چون قیمت ها نسبت به چین رقابتی است. بیلت روسیه در جنوب شرق آسیا 440 دلار هر تن سی اف آر معامله شده است. کره جنو بی نیز اخیرا در 402 دلار هر تن فوب از روسیه بیلت خریده است.

در ترکیه تمایلی به بیلت وارداتی ناچیز است و قیمت 415 تا 425 دلار هر تن سی اف آر چین می باشد در حالی که درخواست های خرید بالاتر از 410 دلار نیست.

منبع: Metal Bulletinایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا