محصولی جذاب برای دکوراتورها و خانم‌های امروزی

کاشی‌های شیشه‌ای تولید کنید

کاشی‌های شیشه‌ای تولید کنید

کاشی شیشه‌ای محصولی است جذاب برای بسیاری از دکوراتورها و طراحان. همچنین محبوب خانمهاست برای تزیین نمای داخلی چرا که هم زیباست و قابلیت نورپردازی دارد و هم قابل شتشوست.

معرفی محصول

کاشی شیشه‌ای محصولی است جذاب برای بسیاری از دکوراتورها و طراحان، چرا که قابلیت استفاده در هر فضا و شرایطی را دارد و طراح با تغییر نوع چیدمان آنها می‌تواند. فضاها را به زیبایی تزئین نماید . حضور کاشی‌های شیشه‌ای در طرح‌ها و سایزهای مختلف در سال‌های اخیر در بازار، حاکی از گستردگی کاربرد آن‌ها در دکوراسیون داخلی است. مزایای استفاده از کاشی‌های شیشه‌ای این است که چون از جنس شیشه است، کاملا قابل شستشو می‌باشد و به دلیل اینکه با رنگ‌های کوره‌ای پخته می‌شود، هیچ تغییر رنگی نخواهد داشت. مزیت دیگر این کاشی نسبت به کاشی‌های موجود در بازار این است که برجسته است و قابلیت‌های برجسته سازی در ضخامت‌های مختلف را میتواند داشته باشد. به عنوان مثال اگر طرح آکواریومی داشته باشیم، ماهی‌های آن برجسته می‌شود و رنگ آمیزی و طراحی آن هیچ محدودیتی ندارد. همچنین کاشی شیشه‌ای قابلیت نورپردازی از پشت و رو را دارد یعنی اگر قرار باشد به عنوان فضای بین کاشی در آشپزخانه کار شود می توان از پشت آن نورپردازی کرد.
بسیاری از افرادی که تمایل به تغییر دکور آشپزخانه یا سرویس‌های بهداشتی منزل خود دارند و یا تزیین آینه، کابینت و یا فضاهایی که در منزل به نظر ساده می‌آیند و نیاز به تغییر دارند مد نظرشان است ، می‌توان این کاشی‌های شیشه‌ای را پیشنهاد داد. هزینه کم , نصب ساده و تنوع، این امکان را حتی به یک خانم خانه دار هم می‌دهد تا خود با استفاده از این کاشی‌ها به تزئین منزل بپردازد.

بررسی بازار رقابت

مرکز تولید کاشی شیشه ای در دنیا، آمریکا، ایتالیا، ترکیه و چین است که ایران هم ۱۰سالی است به تولید این محصول می‌پردازد و با توجه به اینکه رفته رفته با گذشت زمان، توجه به دکوراسیون و نماسازی ساختمان‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود توجه و نیاز به این صنعت نیز افزایش می‌یابد
بر اساس آمارهای اعلام شده در کشور تعداد محدودی کارخانه کاشی شیشه‌ای در کشور وجود دارد که پاسخگوی بخشی از تقاضا می¬باشد و مابقی آن از طریق واردات تامین می‌گردد. به گزارش دریک، با توجه به موارد فوق پیش بینی می‌گردد، طرح از بازار مناسبی برخوردار باشد.

سرمایه گذاری مورد نیاز

یرای ایجاد یک واحد صنعتی به ظرفیت ۵۱۰ تن در سال به ۱۵ میلیارد ریال سرمایه ثابت نیاز دارید و در کمتر از ۳ سال می توانید آن را برداشت نمایید. بازدهی طرح نیز حدود ۳۵ درصد می باشد.  در ادامه خلاصه‌ای از نیازمندی‌های احداث یک واحد با ظرفیت عملی تولید۵۱۰ تن انواع کاشی شیشه‌ای در سال ارائه شده است:

 

مزایای اجرای طرح

    استفاده از مواد اولیه در دسترس و عدم نیاز به واردات آن.
    استفاده چشم‌گیر در دکوراسیون به سبک مدرن
    وجود خط تولید و دستگاه ها و ماشین آلات مربوطه در داخل کشور و عدم نیاز به واردات دانش فنی.
    قیمت نسبتا پایین مواد اولیه و فرآوری ارزان برای تولید محصولات طرح.

با توجه به جمیع موارد و نرخ بازده داخلی و بازگشت سرمایه مناسب، طرح را به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری میتوان معرفی نمود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا